پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۹۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: جاری شدن سیل امسال بیش از ۲۷ میلیارد تومان به راههای مواصلاتی استان قزوین خسارت زد.

شعارسال: جلسه مدیریت بحران استان قزوین روز یکشنبه با حضور اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، جمالی پور استاندار، مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری برگزار شد.

جواد حق لطفی در این جلسه اظهار داشت: با وجود ۷ هزار کیلومتر راه در استان وجود دارد که با ثبت ۲۷۰ میلیون تردد از جایگاه خاصی در محورهای مواصلاتی برخوردار است و با داشتن یک درصد مساحت کشور بیش از ۷ درصد عملیات برقراری ارتباط راهی را بر عهده داریم.

۱۰۰۰ کیلومتر مسیر برفی و صعب العبور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: در استان قزوین ۱۰۰۰ کیلومتر مسیر برفی و صعب العبور داریم و ۸۷ محور حادثه ساز و کوهستانی داریم که برای مقابله با بحران‌های جاده‌ای به ۵۰ دستگاه ماشین آلات کمبود داریم که تهیه آن بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

حق لطفی اظهار داشت: بر اثر جاری شدن سیل بیش از ۲۷ میلیارد تومان خسارت به جاده‌های مواصلاتی استان وارد شد اما هیچ اعتباری برای بازسازی زیرساخت‌های جاده‌ای دریافت نشده است و تنها بخشی به صورت موقت تعمیر شده است.

وی گفت: ۲۶۰۰ کیلومتر راه شوسه و خاکی در استان قزوین داریم که برای مناسب سازی و شن ریزی آنها ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: قبل از فصل سرما باید نسبت به شن ریزی در جاده‌های روستایی و خاکی اقدام شود که این کار نیازمند تأمین ۳۰ دستگاه ماشین آلات و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15دی1398  ، کدخبر: 4817634: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
کی قرار برای پیشگیری از این گونه حوادث آماده بشیم کی بعد از چقد ویرانی و کشته؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
قبل از فصل سرما باید نسبت به شن ریزی در جاده‌های روستایی و خاکی اقدام میشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین