پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
دکتر بختیار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی به گلپایگان از تحقق وعده وزیر نیرو جهت بهره برداری از تصفیه خانه آب گلپایگان خبر داد.

شعار سال: در نشستی که در تصفیه خانه آب گلپایگان برگزار شد مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت نیرو با اشاره به وعده وزیر نیرو جهت بهره برداری از تصفیه خانه آب گلپایگان تا پایان خرداد ماه سال جاری خاطر نشان کرد : اولین شهری که بعد از شهر قم در ردیف بودجه جهت طرح آبرسانی قرار گرفت شهر گلپایگان بود .تا کنون تمام تلاشها بر این بوده است که اعتبارات لازم جهت ساخت تصفیه خانه آب مهیا شود و اینکار تاکنون انجام شده و تامین اعتبار جهت این طرح صورت پذیرفته است . دکتر بختیار اضافه کرد: پس از پایان ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان در سال جاری این طرح از ردیف بودجه خارج خواهد شد. وی ضمن تشکر از پیگیریهای مدیر عامل آبفا استان اصفهان تصریح کرد : با پیگیریهای صورت گرفته توسط مدیر عامل آبفا استان اصفهان اعتبارات لازم تامین گردیده و هم اینک باید تمام تلاشها معطوف به پایان یافتن این پروژه در زمان مقرر شود . مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت نیرو در ادامه گفت : با توجه به تأکید وزیر نیرو و با توجه به برنامه زمان بندی اعلام شده از طرف پیمانکار و مشاور طرح ،به حول و قوه الهی این امر محقق خواهد شد. بختیار با استناد به برنامه زمان بندی اعلام شده افزود : پیمانکار طرح قول داده که تصفیه خانه آب گلپایگان با کیفیت بالا ساخته میشود و پس از بهره برداری از این پروژه آب با کیفیت بسیار مطلوب در اختیار مردم شهرستان قرار میگیرد . در ادامه جلسه مدیر عامل آبفا استان ضمن تشکر از پیگیریهای دکتر بختیار در راستای تامین اعتبارات طرح آبرسانی به گلپایگان در سخنانی گفت : ساخت تصفیه خانه آب در گلپایگان از مطالبات دیرینه این شهر بوده است و آبفا استان با تمام توان تلاش میکند این پروژه با کیفیت مناسب اجرا گردد. مهندس امینی با اشاره به ساخت اولین تصفیه خانه آب در سطح استان توسط آبفا و با پیمانکار و مشاور بومی در گلپایگان ضمن تاکید به پیمانکار در راستای اجرای عملیات ساخت تصفیه خانه مطابق با برنامه زمان بندی گفت : باید تمام امکانات در راستای پیشرفت فیزیکی بر اساس برنامه زمان بندی از پیش تعیین شده بکار گرفته شود. در ادامه جلسه پیمانکار ساخت تصفیه خانه با اشاره به اهمیت طرح تصفیه خانه آب گلپایگان گفت :با توجه به برنامه زمان بندی جهت بهره برداری از تصفیه خانه آب فعالیتها در کارگاه به دو بخش سیویل و مکانیکال تقسیم شده است و با اضافه کردن شیفت و موازی کاری تمام تلاش این شرکت براین است که پروژه ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی در بهترین شرایط باشد. در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مسئولین ذیربط در امر ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان طی سخنانی به بیان مشکلات شهرستان در خصوص تامین آب پرداخت. وی پایین بودن کیفیت آب در برخی از مناطق شهرستان را از مشکلات اساسی شهرستان دانست و گفت : با توجه به اینکه فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان مورد بهره برداری قرار گرفته است ولی کیفیت آب در مناطقی از شهر مطلوب نیست که امیدواریم با بهره برداری از تصفیه خانه آب این مشکل مرتفع گردد. پس از پایان جلسه مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت نیرو ، مدیر عامل آبفا استان و فرماندار شهرستان با حضور در محل ساخت واحدهای مختلف تصفیه خانه آب گلپایگان از نزدیک شاهد چگونگی اجرا و پیشرفتهای حاصله شدند.گفتنی است واحد های فیلتراسیون ، اختلاط سریع ، شیمیایی ، کلر زنی و مخزن ده هزار متر مکعبی از جمله محل هایی بودند که مورد بازدید قرار گرفتند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری برقاب، تاریخ 5 اردیبهشت 94 ، کد مطلب:: www.qomsport.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین