پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
استاندار اصفهان پس از بررسی مشکلات ساکنین شهرک منظریه و عدم پرداخت مطالبات شهرداری خمینی شهر توسط دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: با توجه به طولانی شدن این دو موضوع و جدی نبودن مسوولان شخصا وارد عمل می شوم و این مسائل را پیگیری می کنم.

شعار سال: رسول زرگرپور در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران شهرستان حاضر و در جواب پرسش های خبرنگاران مبنی بر مشکلات شهرک منظریه گفت: معضل منظریه خمینی شهر سال های طولانی است که حل نشده و چندین شکایت در این رابطه برای من ارسال شده که تلاش دارم معضل مردم و ساکنین این شهرک را هرچه زودتر برطرف کنم.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکل شهرک منظریه خمینی شهر شخصا پیگیری هایی را انجام می دهم، افزود: در جلسه مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مقرر شد که طبق مصوبه دولت، استاندار، فصل الخطاب حل اختلاف های شهرداری با اداره راه و شهرسازی برای حل مشکل منظریه باشد و من به عنوان استاندار استان اصفهان تلاش می کنم تا روزهای آینده این موضوع را پیگیری و مشکلات ساکنین منظریه را حل کنم.

استاندار اصفهان در ادامه به یکی از مهمترین مطالبات مسوولان و مردم شهرستان خمینی شهر از دانشگاه صنعتی اصفهان اشاره کرد و گفت: طی ۲سال گذشته اختلافات و مطالبات دانشگاه صنعتی اصفهان با شهرداری خمینی شهر را پیگیری کرده ام که متأسفانه مسوولان شهرستان خمینی شهر و دانشگاه صنعتی اصفهان با قوت و قدرت و ب طور جدی این موضوع را پیگیری نکردند.

وی با بیان اینکه طبق تبصره قانونی اگر شهرداری ها از دستگاه دولتی دیگری طلب داشته باشند در صورت تایید ذی حساب می توان از بودجه دولتی مطالبات را تأمین کرد، تصریح کرد: در این مدت ۲ساله به مسوولان دانشگاه صنعتی اصفهان پیشناد و توصیه شد که اگر مطالبه های شهرداری خمینی شهر توسط ذیحساب تائید و نهائی شود، آمادگی پرداخت این مطالبه از محل بودجه دولتی به شهرداری خمینی شهر امکان پذیر است که پیگیری و اقدامی در این خصوص انجام نشد.

زرگر خاطرنشان کرد: اگر شهرداری با مسوولان دانشگاه صنعتی به تفاهم برسند، مطالبات شهرداری خمینی شهر از محل بودجه ۲هزار و ۵۰۰ میلیاردی مطالبات شهرداری ها از دولت پرداخت شدنی است.

وی با بیان اینکه این مشکل شهرستان نیز حل شدنی است، تاکید کرد: شهرداری مبلغی را بابت طلب از دانشگاه را در اسرع وقت در اختیار گذاشته و باید برای وصول این مطالبه ها، دانشگاه صنعتی اصفهان رقم نهایی بابت بدهکاری به شهرداری خمینی شهر را تایید کند.

جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور اکثریت نمایندگان مجلس در شهرستان های استان به میزبانی خمینی شهر برگزار شد که مدیران دستگاه های اجرایی استان اصفهان ازجمله راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، نیروی انتظامی پلیس، امور مالیاتی، اداره اطلاعات، دانشگاه علوم پزشکی، نمایندگانی از دامداران در زمان های مشخص حاضر و به سوالات نمایندگان پاسخ و از مشکلات حوزه انتخابیه هرکدام آگاه شدند تا پیگیری های لازم انجام شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 16 شهریور 95 ، کد مطلب: 887919: www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین