پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: راه اندازی بوم گردی در شهرستان مهریز با همکاری مسئولان و مردم از برنامه های این اداره کل است .
شعار سال: فاطمه دانش یزدی در دیدار فرماندار و تعدادی از مسئولان اجرایی مهریز افزود: مهریز با دارا بودن آثار شاخص تاریخی و طبیعی همکاری تنگاتنگ سایر نهادهای مرتبط شهرستان از جمله فرمانداری را می طلبد.

وی اظهار داشت: مشارکت دهیاری ها در اجرای پروژه های مشارکتی، جذب سرمایه گذاران در راستای راه اندازی بوم گردی و معرفی هرچه بهتر شهرستان به گردشگران از جمله اهداف اداره کل جهت اجرایی شدن در شهرستان مهریز می باشد.

همچنین فرماندار مهریز گفت: شهرستان مهریز دارای افزون بر 500 اثر تاریخی و فرهنگی و مناطق ییلاقی و تفرجگاهی است که تاکنون حدود 100 اثر آن در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

سید محمد رستگاری با اشاره به نقش همکاری بخش خصوصی و افراد علاقمند در اجرای برخی طرح های گردشگری بر حضور جدی آنها در برنامه های مختلف تاکید کرد.

همچنین رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مهریز گزارشی از برنامه ها و اقدام های انجام گرفته و طرح های در دست اقدام ارائه داد.

در این دیدار علاوه بر فرماندار مهریز ، شهردار و بخشدار شهرستان مهریز ضمن دیدار با فاطمه دانش یزدی، درخصوص مسایل و موارد مرتبط با حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز تبادل نظر نمودند.

فرماندار مهریز نیز قول مساعد جهت همکاری با اداره میراث فرهنگی شهرستان و نیز تخصیص اعتبار جهت هرچه بهتر اجرایی شدن پروژه ها را نیز مطرح نمود.

شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد و بنای آن را به مهرنگار نسبت می دهند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا (قطره)، تاریخ انتشار: 24 آذر 1395، کد مطلب: 82347124 ، www.ghatreh.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین