پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۴۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: حمایت از جوانان و کارآفرینان و طرح ‌های اولویت دار متناسب با توسعه هر منطقه و روستا و حمایت از محصولات بازار محور، از برنامه های مهم صندوق کارآفرینی امید است.
شعارسال: منطقه گلستان، حسن پهلوری در حاشیه بازدید از طرح های روستایی در شهرستان کلاله، یکی از اهداف اصلی صندوق کارآفرینی امید گلستان را اجرای طرح هر روستا یک محصول ، هر خانه یک کارخانه دانست و گفت: با اجرای این طرح، اشتغالزایی را به روستاها برده و خانواده ها را از خدمات این صندوق بهره مند می کنیم.

وی ادامه داد: این صندوق متولی کسب و کارهای خرد و کوچک با اولویت خوشه ها و زنجیره های تولید است که با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از اقشار آسیب ‌پذیر جامعه حمایت می‌کند که در صورت تثبیت و پایداری مشاغل ایجاد شده و بازگشت سرمایه به چرخه وام می توان از افراد جویای کار حمایت کرد.

پهلوری با خرسندی از انجام طرح های اشتغال زایی در روستاهای توابع شهرستان کلاله، در راستای حمایت تسهیلاتی (با کارمزد 4 درصد) از این طرح ها متعهد شد.

جمشید برزگز فرماندار کلاله نیز در این بازدید، اعلام کرد: جهت توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال روستاییان، فرمانداری شهرستان امادگی دارد در بخش های مختلف مانند زنبورداری ، نوغانداری، بوم گردی، پرورش اسب و شیلات با صندوق کارآفرینی همکاری بیشتری داشته باشد.

مدیرصندوق کارآفرینی امید گلستان به همراه فرماندار کلاله از طرح های اشتغال زا در روستاهای عزیزآباد ، توتلی تمک و زاو از توابع شهرستان کلاله بازدید کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کدخبر: 9510-1997-5، www.golestan.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین