پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
حسین اخوان علوی پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم رونمایی از کتاب سیره اخلاقی تربیتی امام موسی صدر که در سالن همایش مؤسسه امام خمینی(ره) در قم برگزار شد، اظهار داشت: پارک علم و فناوری از سال ۹۱ شروع به کار کرده است و از همان اوایل مرکز رشد علوم انسانی در این پارک تأسیس شد.
شعار سال: حسین اخوان علوی پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم رونمایی از کتاب سیره اخلاقی تربیتی امام موسی صدر که در سالن همایش مؤسسه امام خمینی(ره) در قم برگزار شد، اظهار داشت: پارک علم و فناوری از سال ۹۱ شروع به کار کرده است و از همان اوایل مرکز رشد علوم انسانی در این پارک تأسیس شد.
وی با بیان اینکه دو مرکز رشد و ۷۳ واحد فناوری و مؤسسه در پارک علم و فناوری قم فعالیت دارند، گفت: ۲۵ واحد علوم انسانی در این مرکز تشکیل شده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها مرکز الگوسازی رفتار اسلامی «مسطر» بوده است.
رئیس پارک علم و فناوری قم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کتاب سیره اخلاقی تربیتی امام موسی صدر در جهان امروز به ویژه برای رسانه‌ها می‌تواند تغذیه خوبی برای انتقال ارزش‌های اسلامی باشد.
وی با اشاره به اینکه امروز آموزه‌های فرهنگی در جهان از طریق شخصیت‌ها منتقل می‌شود، تصریح کرد: این خلأ در کشور ما وجود داشت که امروز مرکز الگوسازی رفتار اسلامی مسطر پیش قدم شده و با انتشار اثری پیرامون شخصیت امام موسی صدر در این جهت گام برداشته است.
اخوان با بیان اینکه مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری در ابتدای این راه قرار دارد، ادامه داد: در آینده نزدیک شاهد تأسیس مرکز رشد معارف علوم انسانی خواهیم بود.
وی گفت: امیدواریم شاهد این باشیم که مراکز علوم اسلامی انسانی بتوانند محصولات کاربردی و فناوری‌های نرم و هویت ساز خود را تولید و به جامعه اسلامی و جهان اسلام عرضه کنند.


با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی کارآفرینان، تاریخ انتشار: 24 دی1395، کد خبر:18053 : www.modirinfo.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین