پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
یکی از مهم ترین وعده های روحانی تک رقمی شدن نرخ بیکاری در کشور و افزایش اشتغال بود اما پس از گذشت 3 سال جدیدترین آمارهای بیکاری فقط در شهرستان تفت نشان می دهد که بیکاری در این شهرستان 4 درصد رشد داشته است.

شعار سال: برابر اعلام رسمی رئیس اتاق بازرگانی ایران، هر ساعت ۱۵۰ نفر به تعداد بیکاران کشور اضافه می شود؛ البته این مقام مسئول اظهار امیدواری کرده است تا برای حل این مشکل چاره اندیشی نمایند.
این اظهارنظر رئیس اتاق بازرگانی در حالی است که نرخ رشد بیکاری در استان یزد نیز مانند سایر نقاط کشور بالا است و در شهرستان تفت این نرخ از رشد بیشتری برخوردار است؛ مطابق محاسبات مرکز آمار ایران نرخ بیکاری درکل کشور به میزان 10.5 اعلام شده و در شهرستان تفت این آمار دو درصد بالاتر از میانگین کشوری یعنی 12 درصد اعلام شده است.
طبق آمار اعلام شده توسط رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تفت نرخ بیکاری این شهرستان در سال 1392، 8 درصد، سال 1393، 7 درصد، در سال 1394، 10 درصد و در سال 1395، 12 درصد هست.
آنچه از این آمارها می توان نتیجه گرفت و تحلیل نمود؛ شکل گرفتن بحرانی به نام بیکاری در شهرستان گردشگری تفت با داشتن استعدادهای بالقوه و بالفعل اشتغال است.
بیش از سه سال یا 1000 روز از وعده های انتخاباتی روحانی نظیر حل 100 روزه مشکلات گذشت و همه وعده های تحقق نیافته وی روزبه روز صدای کسانی که با هزار امید و آرزو پای صندوق های رأی رفته و به کاندیدای موردنظرشان با نظر به وعده های داده شده رأی دادند را درآورده است، حالا آن ها در آخرین سال دولت یازدهم، چشمشان به کلید حسن روحانی خشک شد و گشایشی نشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تی نیوز، تاریخ 14 اردیبهشت 95، کد مطلب: 62147281: www.tnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین