پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
محمد برزگری گفت:دولت اگر می خواهد گردشگری را در بافق رونق دهد کمپ شهید برزگری را تقویت کند.
شعارسال: محمد برزگری مدیر عامل کمپ گردشگری شهید برزگری درگفتگو با خبرنگار بافق خبر،در خصوص اینکه مجوزی به یک شرکت گردشگری برای ایجاد کمپ ی جدید در قسمتی دیگر از شنهای روان صادق آباد داده شده است گفت: بعد از شنیدن این خبر نامه به شورای تامین وامام جمعه شهر نوشتیم وخواستار جلو گیری از این کار شدیم. دولت اگر می خواهد گردشگری را در بافق رونق دهد کمپ شهید برزگری را تقویت کند.

وی افزود: علیرغم گفته ها هیچ کمکی مالی تا کنون داده نشده است و هر ارگانی ادعایی برای این موضوع دارد اعلام کند.

این فعال عرصه گردشگری ادامه داد: فقط میراث فرهنگی وگردشگری شبکه برق برای این مجتمع احداث کردند که امتیاز برق را مجتمع به مبلغ ۵ میلیون تومان خریداری کرده است.

برزگری با بیان اینکه ما حدود ۹ سال زحمت کشیدیم و خاک آفتاب منطقه را خوردیم تا این جاذبه گردشگری را به مردم معرفی کنیم اظهار داشت: تلاشهای زیادی برای معرفی این منطقه و جذب توریست انجام دادیم بطوری که در حال حاضر از ۲۰ تا ۳۰ کشور جهان توریست به این منطقه برای کویر نوردی آمده اند و به نوعی توانسته ایم در طول این سالها این منطقه زیبا را به ایرانیان وجهانیان معرفی کنیم.

برای ۶۰ نفر فراهم شده است. ۱۷ عدد موتور و ۱۵ عدد شتر و در بحث رصد ستارگان و نجوم شناسی ۵ تلسکوپ خریداری شده است.

مدیر عامل شرکت آرامش سیر کویر تصریح کرد: عمده فعالیت این شرکت در اساس نامه در بحث گردشگری است. سهامدارن آن خانواده شهید برزگری و از اهلی همان منطقه هستند.

وی افزود: طبق گفته یکی از اعضای شورای شهر پروژه تحقیقات گردشگری بافق تو سط یکی از ارکان دولتی انجام شده است. همان افرادی این پروژه را انجام داده اند از طرف بخشداری معرفی شده اند میراث فرهنگی یزد در کنار کمپ ما مجوز گرفته اند.

برزگری در پایان بیان کرد: ما سالها تلاش کرده ایم وتا کنون مورد بی توجه ای مسولین بوده و همه وعده ها در حد حرف باقی مانده است.

وی در مورد امکانات وهزینه هایی که تا کنون پرداخت کرده اند گفت: زمانی که ما کار را شروع کردیم هیچ نوع زیر ساختی در منطقه نبود حتی آب شرب ، برق وجاده وجود نداشت. با تلاش وهمت سهام داران تا کنون به نرخ روز حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت "آرامش سیر کویر" تصریح کرد: تا کنون ۱۲ سوئیت با امکانات اسکان برای ۶۰ نفر فراهم شده است و ۱۷ عدد موتور، ۱۵ عدد شتر و در بحث رصد ستارگان و نجوم شناسی ۵ تلسکوپ خریداری شده است.

برزگری با اظهار اینکه عمده فعالیت این شرکت در اساس نامه در بحث گردشگری است اظهار داشت:سهامدارن آن خانواده شهید برزگری و از اهلی همان منطقه هستند.

وی با بیان اینکه طبق گفته یکی از اعضای شورای شهر پروژه تحقیقات گردشگری بافق توسط یکی از ارگان ها انجام شده است گفت:همان افرادی که این پروژه را انجام داده اند از طرف بخشداری معرفی شده اند میراث فرهنگی یزد در کنار کمپ ما مجوز گرفته اند.

برزگری در پایان بیان کرد: ما سالها تلاش کرده ایم وتا کنون مورد بی توجهی مسئولین واقع شده ایم و همه وعده ها در حد حرف باقی مانده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بافق خبر، تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394، کدخبر: 18131052، www.bafghkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین