پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان گفت: واحد صنعتی شستشو و دانه‌بندی شن و ماسه در زاهدان تعطیل شد.

شعارسال :سعید محمودی اظهار داشت: طی بازدیدهای مستمر اداره پایش محیط زیست از کلیه واحدهای صنعتی و خدماتی در حوزه شهرستان زاهدان، یک واحد صنعتی در این شهرستان که بدون اخذ مجوز زیست محیطی فعالیت می‌کرد شناسایی شد و تا زمان کسب مجوز بر اساس ضوابط زیست محیطی تا اطلاع ثانوی تعطیل گردید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: طی بازدیدهایی که توسط اداره پایش صورت گرفته مشخص گردید یک واحد شستشو و دانه بندی شن و ماسه بدون کسب استعلامات زیست محیطی اقدام به احداث تأسیسات شن و ماسه نموده که با اقدام به موقع کارشناسان پایش اداره کل ، قبل از وارد شدن صدمه جدی به منطقه شناسایی و پیرو اخطار، تعطیل شد.

و ی گفت: مسئول واحد مربوطه موظف گردید نسبت به کسب مجوز زیست محیطی و ادامه فعالیت به صورت قانونی و در حد استانداردهای زیست محیطی اقدام نماید .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار دوشنبه 09 آذر 1394 ، کد مطلب : 930957 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین