پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
معاون اداری و مالی اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزش این استان 640 میلیارد ریال بودجه نیاز است.
شعارسال: علی محمد شیخی روز دوشنبه در حاشیه بازدید مدیرکل طرح و برنامه ریزی وزارت کشور از طرحهای عمرانی ورزشی ابرکوه در گفت و گو با ایرنا افزود : هم اکنون 62 طرح ورزشی نیمه تمام و در حال ساخت در جای جای این استان داریم.

وی میانگین پیشرفت فیزیکی طرحهای ورزشی در دست اجرا را 50 درصد عنوان کرد و اظهار داشت :امیدواریم بتوانیم این طرحها را با جذب و مشارکت بخش خصوصی و خیران و کمک دولت به اتمام برسانیم.

شیخی با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی در این استان به ازای هر نفر 87سانیمتر است ادامه داد: در صورت بهره برداری از طرحهای ورزشی در دست ساخت، این سرانه ورزشی به یک متر مربع می رسد.

معاون مدیرکل ورزش وجوانان استان هم با تاکید بر لزوم مشارکت خیران در تکمیل طرح های ورزشی استان یزد خاطرنشان کرد:امسال 20 طرح ورزشی توسط خصوصی دردست اجرا است.

استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت دارای 323 هیات ورزشی با 62 هزار ورزشکار سازماندهی شده و دارای بیمه ورزشی است .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار: 27 دی 1395، کدخبر: 82389021 (5779376)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین