پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۱۷۱
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
فرماندار کوار در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، از قول مساعد مسئولین علوم پزشکی جهت بهره برداری از ساختمان بیمارستان در 12 تا 15 ماه آینده (تابستان 95) خبر داد.

شعار سال: داریوش دهقان فرماندار کوار، در نشست فصلی با اصحاب رسانه شهرستان، به تشریح وضعیت پروژه ها و فعالیت های صورت گرفته در شهرستان پرداخت.

*شهردار جدید کوار دارای سابقه شهردار بودن باشد

فرماندار کوار در پاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت شهرداری گفت: انتخاب شهردار جدید از وظایف شورای اسلامی شهر می باشد و ما دخالتی در این خصوص نداریم منتهی به اعضای شورای شهر توصیه کرده ایم که با صبر و حوصله فردی را انتخاب کنند که حداقل دارای یکسال سابقه شهردار بودن باشد.

*بهره برداری از ساختمان بیمارستان کوار در تابستان 95

فرماندار کوار از مناقصه پیمان هفت میلیاردی جهت تکمیل بیمارستان کوار و قول مساعد مسئولین علوم پزشکی جهت بهره برداری از ساختمان بیمارستان در 12 تا 15 ماه آینده (تابستان 95) خبر داد.

داریوش دهقان با اشاره به پیش بینی شش تخت دیالیز برای این بیمارستان گفت: یکی از خیّرین شهرستان به نام حاج عباس احمدی (عباسی)، تجهیز دو تخت دیالیز بیمارستان کوار را بر عهده گرفته است.

*قول مدیر پروژه سد کوار برای شروع پروژه در نیمه دوم مرداد

نماینده عالی دولت در شهرستان کوار از باور مسئولین وزارت نیرو برای ساخت سد میرزای شیرازی و کد دار شدن پروژه سد کوار سخن به میان آورد و گفت: مدیر پروژه قول داده است عملیات اجرایی ساخت سد کوار در نیمه دوم مرداد 94 از سر گرفته شود.

*انقلاب در پروژه های آب رسانی

رئیس شورای اداری شهرستان کوار با اشاره به حجم عظیم فعالیت های صورت گرفته در خصوص تأمین آب شرب شهر و روستاهای کوار گفت: جهت رفع مشکل آب شرب شهر کوار در گذشته 25 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و نه میلیارد دیگر نیز جدیداً و از محل تنش به این امر تخصیص یافته است و همچنین تاکنون 40 میلیارد ریال در بخش آبرسانی روستایی هزینه شده است.

*شروع آسفالت جاده قنات در نیمه دوم مرداد 94

فرماندار کوار با اشاره به در حال اجرا بودن پروژه زیرسازی جاده 13 کیلومتری روستای قنات تا محل سد گفت: عملیات آسفالت ریزی پنج  کیلومتر از این جاده در حد فاصل روستای قنات تا زیارتگاه خضرنبی، از پانزدهم مرداد ماه آغاز می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی دانا، تاریخ انتشار 07 مرداد 1394، کد مطلب: 377198: www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین