پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۳۶۵
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
معاون وزیر راه و شهرسازی از تخصیص 14 میلیارد تومان اعتبار جهت اتمام ساخت بیمارستان بزرگ شهرستان جهرم خبر داد و گفت: پروژه ساخت بیمارستان جهرم تا پایان سال مالی 96 به اتمام خواهد رسید.

شعار سال: محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه ی مراسم آغاز عملیات احداث مرکزقلب به همت خیر گرانقدر حاج مرتضی ابوطالبی از تخصیص 14 میلیارد تومان اعتبار جهت اتمام ساخت بیمارستان بزرگ شهرستان جهرم خبر داد و افزود: پروژه ساخت بیمارستان جهرم تا پایان سال مالی 96 به اتمام می رسد.

علیزاده خاطرنشان کرد : بیمارستان بزرگ 270 تخت خوابی جهرم به عنوان قطب بزرگ آموزشی و درمانی در جنوب استان فارس کاملا پاسخگوینیازهای تخصصی شهرستان است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیمارستان بیان داشت: پیشرفت فیزیکی ساخت بیمارستان به نیمه های راه رسیده است و در ابتدای امسال جهش بزرگی در عملیات ساخت بیمارستان داشته ایم .

علیزاده هزینه کل ساخت بیمارستان را حدود 60 میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: 14 میلیارد تومان اعتبار امسال تخصیص داده شده است که این میزان حداقلی است و تا اتمام پروژه هر مقدار که نیاز باشد اعتبار تزریق می شود . تا کنون 25 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان هزینه شده است.

وی افزود: هم اکنون 110 نفر در قسمت های مختلف ساخت این بیمارستان مشغول به کار هستند.

به گفته ی معاون وزیر راه و شهرسازی این بیمارستان دارای بخش های تخصصی داخلی ،جراحی ،زنان و زایمان و کودک و نوزادان استو 36 تخت مراقبت های ویژه سی سی یو ،ای سی یو و ان ای سی یو را دارا است و همچنین مجهز به 10 اتاق عمل ، هفت اتاق ال دی ار، 31 تخت اورژانس و اتاق زایمان می باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری پسین جهرم، تاریخ 29 دی 95، کد مطلب: 7655: www.pasinejahrom.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین