پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۰۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
نماینده مردم شهرستان های آباده، بوانات و خرم بید گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان خرم بید در مسیر ارتباطی اصفهان به شیراز و بندرعباس به یاسوج، راه اندازی بیمارستان دوم خرم بید بسیار ضروری است.

شعار سال: رحیم زارع در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در صفا شهر مرکز شهرستان خرم بید، افزود: خیران این شهرستان بسیار دلسوز و فعال هستند و آنان با وجود محدودیت ها، در حد توان خود در زمینه های مختلف از جمله عرصه سلامت همکاری لازم را داشته اند.
وی، از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست در پیشبرد عملیات احداث بیمارستان دوم خرم بید و دیگر طرح های حوزه درمان این شهرستان، همکاری داشته باشد.
این نماینده مجلس نیز نسبت به پیگیری برای تامین بودجه مورد نیاز طرح های سلامت شهرستان خرم بید، قول همکاری داد.

**
طرح تحول سلامت، عامل گسترش خدمات بهداشتی و درمانی در جامعه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم در این نشست، مهمترین نیاز مردم را امنیت و سلامت دانست و اظهار داشت: با وجود این نظام مقتدر، امنیت خوبی در کشورمان برقرار است و با اجرای طرح تحول نظام سلامت، خدمات بهداشتی و درمانی نیز در جامعه به صورت قابل توجهی گسترش یافته است.
محمد هادی ایمانیه در مورد حضور شمار بیشتری از پزشکان متخصص در شهرستان خرم بید گفت: پزشکان برای خدمت، تعهد داده اند و امیدواریم به زودی و در اوایل پاییز، شاهد حضور متخصصان بیشتری در این شهرستان باشیم.
وی ادامه داد: در حوزه خدمات عمرانی بهداشت و درمان در شهرستان خرم بید، فعالیت های خوبی صورت گرفته و ضروری است طرح های نیمه تمام نیز با شتاب بیشتری تکمیل و به بهره برداری برسد.
ایمانیه در بخش دیگری از مطالب خود اظهار کرد: فضای پیش بینی شده برای ساخت بیمارستان دوم خرم بید بسیار مناسب است و انتظار داریم روند اجرای عملیات ساخت این مرکز درمانی نیز به صورت منظم گزارش شود.

وزارت بهداشت در جلب رضایت مردم موفق بوده است


امام جمعه صفاشهر هم در این جلسه گفت: موفق ترین وزارتخانه که توانسته رضایت مردم را جلب کند، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
حجت الاسلام مهدی تقوی، با تاکید بر لزوم چشانیدن شیرینی اجرای طرح تحول سلامت به مردم، ابراز امیدواری کرد با توسعه خدمات، این امر تداوم یابد.
امام جمعه صفاشهر همچنین اظهار داشت: نیکوکاران این شهرستان در تمام عرصه ها مانند مدرسه سازی، مسکن و امور اجتماعی، حضور پررنگی دارند و در ساخت مراکز درمانی این شهرستان هم علاوه بر اهدای زمین بیمارستان دوم خرم بید، حضور نیکوکاران، موثر و بارز بوده است.
سرپرست فرمانداری خرم بید هم با اشاره به موقعیت ویژه و مهم خرم بید در شمال استان فارس، بر لزوم توسعه امکانات در این منطقه تاکید کرد.
علی محمد کریمی اضافه کرد: بیمارستان دوم خرم بید طرحی عمده برای توسعه خدمت رسانی به مردم این شهرستان است که امیدواریم هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
وی، روستای شهیدآباد خرم بید را که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال 94 از آن بازدید کرد، نگینی در روستاهای کشور معرفی کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرم بید نیز در این نشست گفت: سال 93 با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان، مجوز احداث بیمارستان 120تختخوابی خرم بید صادر شد.
علی شریعتی افزود: زمین این بیمارستان از سوی سید حصیب بهشتی، نیکوکار عرصه سلامت و از اعضای مجمع خیرین تامین سلامت اهدا شده و این مرکز درمانی در کنار بیمارستان کنونی شهرستان خرم بید احداث می شود.
او بیان کرد: بیمارستان دوم خرم بید در زمینی به مساحت 29هزار مترمربع با زیربنای 10هزار مترمربع، ساخته می شود و تا کنون 200میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ 15 شهریور 95، کد مطلب: 82219097: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین