پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۰۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان 235 تختی الغدیر ابهر تا پایان سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شعار سال: محمدجعفر علیزاده پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی از پرداخت مطالبات پیمانکار این بیمارستان خبر داد و بیان کرد: بهره‌برداری از بیمارستان 235 تختی ابهر اولویت مهم و اساسی وزارت راه و شهرسازی در سال جاری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه می‌توان این نوید را داد که تا اسفندماه سال جاری بیمارستان 235 تختی الغدیر ابهر راه‌اندازی شده و پذیرای مراجعه‌کنندگان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که در فصل سرما نیز با فراهم کردن امکانات موردنیاز این بیمارستان موارد ریزه‌کاری و تجهیز داخل ساختمان ادامه پیدا کند.

محمد عزیزی نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، اظهار کرد: بیمارستان 235 تختی الغدیر ابهر در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ضمن تقدیر از پیگیری‌های به عمل آمده از سوی وزارت راه و شهرسازی و قول مساعد وزیر بهداشت تصریح کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی 75 درصدی بیمارستان الغدیر ابهر، از وزارت بهداشت انتظار است تا در راستای تسریع و تزریق اعتبارات لازم، مساعدت ویژه‌ای در رابطه با تکمیل پروژه صورت دهد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان 235 تختی الغدیر ابهر، گفت: سال جاری با پیگیری‌های صورت گرفته، موفق شدیم تا پرونده خرید دستگاه MRI را ببندیم.

عزیزی ادامه داد: از وزیر محترم بهداشت نیز این قول گرفته شد تا از زمان تحویل ساختمان بیمارستان ظرف مدت دو ماه این بیمارستان تجهیز شود.

وی با تاکید بر اینکه با افتتاح بیمارستان الغدیر بسیاری از کاستی‌ها و کمبود فضا حل خواهد شد، بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما باید انشعابات آب و فاضلاب برای انجام مرحله پاک‌سازی، تمیزکاری و رفع نواقص کوچک بیمارستان پیگیری شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: این مهم به منظور تجهیز کامل و بهره‌برداری و تحویل به وزارت بهداشت و درمان ضرورت دارد.

شایان ذکر است در این دیدار علی حیدری فرماندار جدید شهرستان ابهر نیز حضور داشته و در خصوص تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان 235 تختخوابی الغدیر ابهر بحث و گفت‌وگو شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 10 آبان 95، کد مطلب: 13950810000426: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین