پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از افتتاح دو بیمارستان بهار و نهاوند تا پایان امسال در صورت تخصیص اعتبارات موردنیاز خبر داد.

شعار سال: محمد رودباری درباره پروژه‌های بیمارستانی استان همدان اظهار داشت: تا پایان سال گذشته برای بیمارستان 272 تخت خوابی اکباتان همدان 15 میلیارد و 174 میلیون تومان هزینه شده و 42 میلیارد تومان برای تکمیل نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در حال حاضر 52 درصد پیشرفت فیزکی دارد افزود: تکمیل دیوارهای پیرامونی، زیرزمین، تیغه‌های داخلی زیرزمین، شیب‌بندی و عایق بام از جمله اقدامات در دست اجراست که امیدواریم با این وضعیت این پروژه سال 97 به اتمام برسد.

رودباری با اشاره به اینکه برای بیمارستان 129 تخت خوابی تویسرکان 15 میلیارد و 675 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: پروژه بیمارستان تویسرکان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تکمیل این پروژه 21 میلیارد تومان دیگر نیاز دارد و امیدواریم تا سال 96 تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان 161 تخت خوابی نهاوند 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: تاکنون برای بیمارستان نهاوند 23 میلیارد و 664 میلیون تومان هزینه شده که برای اتمام به 15 میلیارد تومان دیگر نیاز دارد و در حال حاضر از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

وی با اعلام اینکه تاکنون برای بیمارستان 82 تخت خوابی بهار 13 میلیارد و 976 میلیون تومان هزینه شده و 12 میلیارد تومان برای اتمام نیاز دارد، عنوان کرد: در صورت تامین و تخصیص اعتبار بیمارستان‌های بهار و نهاوند تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: احداث بزرگراه تاکستان-رزن(احداث باند دوم محور رزنآوج قطعات 2 و 3) با 33 کیلومتر طول دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اینکه احداث این پروژه نقش موثر و بسزایی در کاهش تصادفات رخ به رخ در این محور را دارد، عنوان کرد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه 115 هزار و 500 میلیون ریال بوده است.

رودباری با بیان اینکه پروژه احداث بزرگراه کبودراهنگقیدار(بهسازی و احداث محور کبودراهنگ شیرین سو قطعات 2 و 4) با 54 کیلومتر طول دارای 54 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان هدف از احداث این بزرگراه را تسهیل در عبور ترافیک و جلوگیری از تصادفات رخ به رخ برشمرد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه تاکنون 149 هزار و 500 میلیون ریال بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تفسیر نیوز، تاریخ 24 شهریور 95، کد مطلب: 364339: www.tafsir-news.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین