پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۲۰۲
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
شهردار ابهر گفت: تمام تلاش خود را برای بخش سرمایه‌گذاری و اتمام کارهای ناتمام به کار خواهم گرفت.

شعار سال: عبدالعلی قاسم‌پور صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان با بیان اینکه شهرستان ابهر ازظرفیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: تقدیم ۴۵۰ شهید، یک هزار و ۲۰۰ جانباز و ۱۲۰ آزاده نشان از ولایتمداری مردم این خطه به امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه با بیان اینکه اساسبرنامهمن بر محور کار خواهد بود، گفت: تمام تلاش خود را برای اتمام کارهای ناتمام و به ویژه بخش سرمایه‌گذاری به کار خواهم برد.

فرماندار شهرستان ابهر در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان و بسیجیان غیور ایرانی در هشت سال دفاع مقدس، جانانه در راه دفاع از اسلام و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشیدند.

نورالدین رفیعی افزود: ما با اقتدار تمام در راه ولایت رهبریایستاده‌ایم و با تمام توان رزمی بالا با آمادگی کامل در برابر دشمنان نظام ایستادگی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی ۵۰ کشور جهان رژیم بعثی عراق را همراهی می‌کردند و در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بودند، گفت: ولی این مردم به رهبری معمار کبیر انقلاب در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کردند و به آن‌ها فهماندند که در مقابل دشمنان تا آخرین نفس ایستادگی خواهند کرد.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: با پایداری و استقامت در جهان در مسیر خون شهدا و آرمان‌های مقدس حرکت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان برای توسعه روزافزون منطقه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر همچون سال‌های گذشته با حرکتی جهشی در عرصه تولید و اقتصاد و رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری و تحلیلی ابهرآنلاین، تاریخ 4 مهر 92، کد مطلب: 1407: www.abharonline.org

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین