پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۵۵۵
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
فرماندار شهرستان ابهر کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: شهرداری موظف است در بحث بستر سازی و ساماندهی ضایعات فروشان حسین آباد برنامه ریزی و اقدامات لازمه را انجام دهد.
شعارسال: رحمانی ریاست شبکه بهداشت شهرستان در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص بازرسی و نظارت برآب شرب شهرستان و بازرسی از مراکز خدمات رسان، ساماندهی ضایعات حسین آباد، مدیریت پسماند گزارشی را به جلسه ارائه نمود.

حیدری فرماندار شهرستان ابهر با تاکید برمسولین گفت تمامی کارها باید براساس کارهای کارشناسی شده انجام بگیرد وکارهای مهم در اولویت انجام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: مسولین باید بحث بهداشت را در اولویت کار خود قرار دهند چراکه بهداشت سلامت واجب تر از هرچیز می باشد.

فرماندار ابهر با تاکید به دستگاهای ذی ربط افزود: مسولین دستگاها مکلفند بهداشت را در تمامی مبحث ها رعایت کنند و بازرسی ها و نظارت بیشتری در شهرستان بخصوص در بخش خدمات رسان فعالیت بیشتری داشته باشند.

حیدری با اشاره به ضایعات فروشان حسین آباد تصریح کرد: شهرداری موظف است در بستر سازی و ساماندهی ضایعات فروشان حسین آباد برنامه ریزی و اقدامات لازمه را انجام دهد.

وی با تاکید به مسولین دستگاها گفت: کارهایی که به دستگاه مورد نظر ارجاع داده می شود باید آن را عملی نماید و دراین راستا دستگاهای دیگر با همکاری وتامل ان رایاری نمایند چراکه سلامت تنها در بعد مسائل بهداشتی نیست بلکه یکی از مسائل مهم مطرح در جامعه است.

گفتنی است دستگاهای ذیربط کارهای انجام شده در حوزه خود را در جلسه اعلام مطرح نمودند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ابهر 24، تاریخ انتشار: 25 آذر 1395، کدخبر: 11821، www.abhar24.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین