پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
مدیر آموزش و پرورش ابهر با اشاره به وجود هفت پروژه نیمه تمام در حوزه نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس گفت: عدم تکمیل طرح‌ها تا مهرماه آموزش و پرورش این شهرستان را با مشکل جدی مواجه می‌کند.

شعار سال: موسی رضایی اظهار داشت: 30 درصد از مدارس شهرستان ابهر عمر بالای 40 سال دارند و جزو ساختمان‌های فرسوده محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به وجود هفت پروژه مدرسه‌سازی نیمه تمام در شهرستان ابهر ابراز کرد: دو مورد از پروژه‌های نوسازی مدارس برای آموزش و پرورش ابهر حیاتی و مهم است و اگر تا مهرماه تکمیل نشود این شهرستان از نظر فضای فیزیکی دچار مشکل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ابهر خاطرنشان کرد: دو مدرسه شامل آموزشگاه امامت در دوره اول متوسطه و هنرستان رازی تخریبی هستند و دانش‌آموزان یکی از این مدارس در پایان سال تحصیلی 95-94 مجبور به تحصیل در چادر شدند بنابراین باید در مهرماه امسال به مدرسه دیگری منتقل شوند.

وی مدرسه 15 کلاسه خیرساز کاشانی را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست احداث عنوان کرد و افزود: این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با قول خیر و مسئولان اداره نوسازی مدارس قرار است مهرماه افتتاح شود.

رضایی به احداث مدرسه 15 کلاسه کردبچه اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به دلیل انصراف خیر تکمیل آن به اداره نوسازی مدارس واگذار شده است.

وی بیان کرد: پروژه خیرساز دیگری با 14 کلاس در شهر صائین قلعه در حال تکمیل است و پروژه 12 کلاسه خان صنمی در هفته دولت آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود و پروژه فاطمه‌الزهرا(س) ابهر نیز با 20 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل کمبود اعتبارات راکد مانده است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر از دیگر پروژه‌های در دست احداث به ساخت استخر هنرستان شهید بهشتی با پیشرفت 20 درصدی و مقاوم‌سازی اداره سوادآموزی ابهر اشاره کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بازنشر24، تاریخ 31 خرداد 95، کد مطلب: 139585: www.baznashr24.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین