پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
بانک پاسارگاد در بیستمین همایش ملی انجمن متخصصان محیط زیست ایران، که با محور »توسعه پایدار و محیط زیست چالش‌ها و راهکارهای ملی و منطقه‌ای (ارزیابی برنامه‌های توسعه)» برگزار شد، موفق به کسب عنوان حامی محیط‌ زیست در کشور شد.

شعار سال: بانک پاسارگاد در بیستمین همایش ملی انجمن متخصصان محیط زیست ایران، که با محور »توسعه پایدار و محیط زیست چالش‌ها و راهکارهای ملی و منطقه‌ای (ارزیابی برنامه‌های توسعه)» برگزار شد، موفق به کسب عنوان حامی محیط‌ زیست در کشور شد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در این همایش که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، دکتر لاریجانی رییس مجلس‌شورای‌اسلامی، دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان حضور داشتند.
در این مراسم بانک‌پاسارگاد به عنوان تنها سازمانی که گام‌های موثری در جهت حفظ محیط‌ زیست و همچنین فرهنگ‌سازی برای این امر مهم برداشته‌است، مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس و لوح تقدیر این همایش را از آن خود کرد. در بخشی از این لوح‌تقدیر آمده‌است: " اهتمام به حفظ محیط‌‌زیست موهبتی است الهی که در جای‌جای قرآن‌کریم مورد تاکید قرار گرفته‌است. این لوح یادبود به پاس تلاش ارزشمند جنابعالی و سازمان متبوع در ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست تقدیم حضور می‌گردد.”

گفتنی است بانک‌پاسارگاد، به عنوان یک بانک‌سبز و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، پاسداری و حفاظت از محیط‌ زیست را در زمره مهم‌ترین رسالت‌ها و مسئولیت‌های خود می‌داند و اعتقاد دارد به عنوان یک سازمان مالی و اقتصادی با اقداماتی همچون ترویج فرهنگ بهره‌مندی از بانکداری‌مجازی و بانکداری‌الکترونیک، برگزاری دوره‌های آموزش بانکداری‌الکترونیک به هزینه خود در سازمان‌ها و شعبه‌ها، تامین امنیت و ایمنی بیشتر مشتریان، ارایه تسهیلات لازم به دسته‌ها و گروه‌های مردمی حامی محیط‌زیست، توجه ویژه به فرهنگ‌سازی در این مورد و ... می‌تواند در این مسیر تاثیرگذار باشد.







با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 4 اسفند 93 ، کد مطلب: 827: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
چرا سایر بانک ها از این مسئله پیروی نمی کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
دکتر لاریجانی و رئیس دانشگاه ازاد هم بودند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
محیط زیست در ایران کاملا مظلوم واقع شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین