پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
رئیس آموزش‌ و پرورش استثنایی خراسان شمالی از سنجش آمادگی تحصیلی، شنوایی و بینایی ۱۵ هزار و ۱۵۰ نوآموز بدو ورود به دبستان در این استان خبر داد.

شعارسال: علی نعمتی بابیان اینکه تاکنون ۱۵ هزار و ۱۵۰ نوآموز بدو ورود به دبستان در خراسان شمالی ازلحاظ بینایی، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات رفتاری و ناراحتی جسمانی حرکتی در طرح سنجش سلامت ارزیابی شدند، اظهار کرد: از این تعداد نوآموز ارزیابی‌شده ۱۳ هزار و ۲۵۹ نفر هیچ مشکلی نداشته و در مدارس عادی مشغول به تحصیل شدند.

نعمتی تصریح کرد: از بین نوآموزان سنجش شده، یک هزار و ۸۹۱ نفر مشکوک بوده وبه مرحله سنجش تخصصی ارجاع داده شدند.

وی افزود: در طرح ارزیابی و سنجش ۹۸ نوآموز بدو ورود به دبستان نیز استثنایی شناسایی شدند و برای تحصیل به مدارس تحت پوشش ارجاع داده شدند.

رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی استان با اشاره به اینکه طرح سنجش نوآموزان پایان این هفته به اتمام می‌رسد، گفت: متأسفانه ۱۰۰ نفر نوآموز از طرح ارزیابی جامانده‌اند که در حال شناسایی و جذب این افراد برای سنجش هستیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری اتفاقیه، تاریخ انتشار: 12بهمن1395، کدخبر: 19185: www.etefaghyeh.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین