پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۲۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه خراسان شمالی گفت: بخش‌هایی از قانون تاسیس خراسان شمالی از حیث توزیع نیرو و امکانات استان خراسان بزرگ بین استان‌های تازه تاسیس رعایت نشده است.

شعار سال: مجید پورعیسی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه بیان داشت: در اجرای قانون تاسیس خراسان شمالی اساسا به موضوع توزیع عادلانه امکانات نیروها توجه وعنایت نشده است.

وی گفت: بر اساس قانون تاسیس استان‌های سه‌گانه خراسان باید امکانات و نیروها بین سه استان به‌صورت عادلانه توزیع می‌شد که این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی بیان داشت: این استان باوجود گذشت سال‌ها اما هنوز از حیث ساختمان‌های ستادی وادارات کل مشکل دارد.

وی تاکید کرد: ازاین‌رو مسوولان امر باید سهم خراسان شمالی را در راستای تشکیل استان اختصاص داده و به این موضوع توجه شده تا این استان هم به حق خود برسد.

پور عیسی در بخش دیگری بر لزوم توجه هر چه بیشتر به موضوع پژوهش و آرندی و افزایش اعتبارات این بخش تاکید کرد و گفت: اکنون اعتبارات این حوزه کافی نیست.

وی همچنین با اشاره به مرزی بودن خراسان شمالی تاکید کرد: با وجود مرزی بودن این استان اما تاکنون استفاده‌ای از این ظرفیت نشده است ازاین‌رو باید از این قابلیت با گشایش معبر مرزی استفاده شود تا شمال استان از بن‌بست خارج شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی ضرورت توجه به حوزه‌های اجتماعی و همچنین مشکلات حاشیه‌نشینی در استان را برشمرد و گفت: در این زمینه باید توجه بیشتری بشود.

وی با یادآوری اینکه شهرداری‌های استان به سبب وضعیت درآمدی با مشکلات مالی مواجه هستند گفت: حمایت‌های دولت برای خروج شهرداری‌ها از این وضعیت ضرورت دارد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه هم گفت: در این راستا تدوین سند برنامه ششم توسعه استان می‌بایست انجام شود.

وی بیان داشت: ما در سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی تلاش کرده تا به‌عنوان یک سازمان پویا و سبک در انجام ماموریت های محوله به بهترین شکل عمل کنیم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی گفت: به‌طور قطع هماهنگی بین دستگاه‌ها می‌تواند به پیشبرد برنامه‌ها و اهداف سازمان بیش‌ازپیش کمک کرده و باید در این راستا تلاش کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 13 بهمن 95، کد مطلب: 13951112002259: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
نظارت بر اجرای قوانین و برخود با خاطیان از جمله مواردیست که باید بدون اسانگیری اجرا شوند تا بتوان کارهای موثری برای رفع مشکلات مردم انجام داد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین