پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات برق منطقه‌ای زنجان به ارتباط بین صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه و صنعت هنوز به شناخت کافی از هم نرسیده‌اند.

شعارسال :علی خلجی ظهر شنبه در جلسه پژوهش در دانشگاه زنجان به ارتباط بین دانشگاه و صنعت اشاره کرد و افزود: دانشگاه و صنعت هنوز به شناخت و زبان مشترک نرسیده‌اند.

خلجی ادامه داد: اگر واحدهای موجود صنعتی خود را با علم روز هماهنگ نکنند، در مسیر توسعه تکنولوژی رقیب جدی برای این صنایع ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید ساختار صنعت به سمت استفاده و تعامل با حوزه دانشگاه و پژوهش محوری گام بردارد، افزود: توجه به این مهم باعث ارتقای علم در حوزه برق می شود.

معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای زنجان با اشاره به اینکه زنجان به قطب الکترونیک و برق در کشور معروف است، گفت: در تبدیل شدن زنجان به قطب برق و الکترونیک باید علاوه بر احداث واحدهای جدید به واحدهای فعلی نیز توجه شود.

خلجی با بیان اینکه ۵۹ طرح خاتمه یافته که تنها هفت پروژه منتج به نتیجه شده است، افزود: حدود ۹۰ دستگاه پست فشار قوی و پنج‌هزار کیلومتر خط انتقال، تحت فعالیت برق منطقه‌ای زنجان که دو استان زنجان و قزوین را تحت پوشش دارد.

معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای زنجان افزود: طی ۲۲ سال گذشته که دفتر تحقیقات در شرکت برق منطقه‌ای ایجاد شده تنها ۴۰۰ طرح پژوهشی دریافت شده که از این تعداد ۶۳ طرح منجر به انعقاد قرار داد شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار شنبه 14 آذر 1394 ، کد مطلب : 2991754 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین