پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
صبح امروز حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر اسلامی، 20 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرها و روستاهای اراک، خنداب، شازند، ساوه، زرندیه و کمیجان آغاز به کار کرده‌اند.
شعارسال: وی با بیان اینکه این کانون‌ها در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی توجه ویژه‌ای به نسل جدید دارند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این کانون‌ها، جذب جوانان با شیوه‌های نوین و براساس توجه به ذائقه جوانان است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: کانون‌های مساجد که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و فعالیت دارند، باید نگاه جهادی به انجام امور داشته باشند تا در حوزه کاری خود پیشرفت کنند.

ذوالفقاری درخصوص برنامه‌های هنری و آموزشی این کانون‌ها بیان کرد: از جمله فعالیت‌های این کانون‌ها می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم، احکام و اخلاق اسلامی، برگزاری دوره آموزشی عکاسی، کتابداری، نقاشی، خوشنویسی و نگارگری، برگزاری دوره آموزشی نشریات تجربی، تشکیل گروه تئاتر و گروه سرود، برگزاری مسابقات ورزشی و دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد.

وی افزود: رویکرد اصلی این کانون‌ها برگزاری فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری در قالب نرم‌افزاری است و برخی از آن‌ها فاقد تجهیزات کامل هستند. با این حال با کسب مجوز تاسیس این 20 کانون به تجهیزات اداری، کتاب و برخی امکانات اولیه مجهز می‌شوند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون با تاسیس این 20 کانون، مجموعا 550 کانون فرهنگی و هنری در مساجد سطح استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کدخبر: 13951124000778، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
تاسیس مهم نیست. تامین محتوا ، برنامه محوری و داشتن ساختار مهم است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین