پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۲۱۹
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: مدیرعامل متخلف یک شرکت بسته بندی ماهی در چابهار که اقدام به عرضه فرآورده های فاسد غیر بهداشتی کرده بود به 2 سال حبس محکوم شد.
شعارسال: مهدی حسینی اظهار داشت: مدیرعامل یک شرکت بسته بندی ماهی که اقدام به فرآوری ماهی فاسد، تعویض بسته بندی و درج تاریخ انقضای غیر واقعی بر روی لیبل و عرضه آن در سطح کشور کرده بود به دستور مقام قضایی و بر اساس ماده 688 قانون مجازات اسلامی به 2 سال حبس محکوم شد.

وی ادامه داد: حدود 100 تن ماهی باقی مانده فاسد موجود در انبار این شرکت نیز با حکم قضایی معدوم سازی شد.

وی افزود: کارشناسان اداره دامپزشکی چابهار در بازرسی های نظارتی مستمر، تخلفات شرکت مذکور را مشاهده کردند و از آنجا که تمام این اعمال از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه و به خطر انداختن سلامت شهروندان از طریق عرضه فرآورده های خام دامی فاسد است پرونده ای علیه شرکت مذکور در مراجع قضایی تنظیم شد.

مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته در نهایت حکم معدوم سازی این محموله و بازداشت مدیرعامل شرکت متخلف صادر شد.

بندر چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان در همسایگی کشور پاکستان و ساحل دریای عمان با 260 هزار نفر جمعیت در 645 کیلومتری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1395، کدخبر: 82437962، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین