پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
نایب‌ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: اعضای هیأت آموزش حرفه‌ای DUAL آلمان با فعالان بخش خصوصی لرستان در حوزه‌های کشاورزی و عمرانی نشست مشترک برگزار کردند.
شعارسال: محمد خاکی اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست مشترک، آشنایی فعالان بخش خصوصی لرستان با سیستم آموزش حرفه‌ای DUALآلمان بود.

وی افزود: با برگزاری این نشست، زمینه برای برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک در جهت ارتقاء سطح کیفی و عملی مجریان فنی در به کارگیری تجهیزات و ماشین‌آلات در دو حوزه‌ کشاورزی و عمرانی فراهم شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در گذشته چنین دوره‌هایی در کشور برگزار شده و تجربه‌ موفقی بوده است، اظهار داشت: افرادی که این دوره‌ها را پشت سر گذاشته‌اند به راحتی جذب بازارهای داخلی و خارجی شده‌اند، ولی متاسفانه برگزاری این دوره‌های مشترک آموزشی ادامه پیدا نکرد.

خاکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سندیکای شرکت‌های ساختمانی و موسساتی که در ایران هستند، با همراهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایران از یک طرف و دانشگاه فنی و حرفه‌ای کلن آلمان از طرف دیگر آماده‌ از سرگیری برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک هستند.

نایب‌ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان یادآور شد: در همین زمینه اتاق بازرگانی لرستان مذاکراتی را انجام داد تا این دوره‌ها علاوه بر استان مرکزی در استان لرستان هم برگزار شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1395، کدخبر: 13951210000898، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین