پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
بنابر اعلام بانک پاسارگاد، با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال ۹۵ و نزدیک شدن به آغاز تعطیلات نوروز، برای رفاه حال مشتریان، شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در تهران و شهرستان‌ها از روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند تا روز شنبه بیست و هشتم همین ماه، به استثنای روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اسفند، سه‌شنبه ۲۴ اسفند، پنج‌شنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ اسفند، از ساعت۷ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آماده ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان هستند.
شعارسال: ساعت‌های کاری شعبه‌های بانک‌ پاسارگاد در روزهای پنج‌شنبه نوزدهم و بیست و ششم اسفند، از ساعت ۷و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۳ ادامه دارد. در روز سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۹۵ ، نیز شعبه‌های این بانک از ساعت ۷ و۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۶ دایر هستند.

همچنین شعبه‌های منتخب بانک‌پاسارگاد در روز پنج‌شنبه سوم فروردین ۱۳۹۶ نیز از ساعت ۹ تا ۱۳ خدمات بانکی را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهند.

لازم به ذکر است در صورت اعلام روز دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ به‌عنوان روز کاری، همه شعبه‌های بانک‌ پاسارگاد و در صورت اعلام تعطیلی این روز از سوی هیأت‌دولت، شعبه‌های منتخب این بانک، از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح مفتوح هستند.

افراد می‌توانند برای آگاهی از لیست شعبه‌های منتخب بانک‌پاسارگاد به سایت این بانک مراجعه کنند. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد نیز به شماره ۸۲۸۹۰ آماده پاسخگویی به سوالات هم‌میهنان است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1395، کدخبر: 95121610623، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین