پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسین صنایع کشور ضمن بیان اینکه یکی از اهداف اتحادیه پیگیری امور مربوط به مهندسین صنایع است، بر ضرورت حمایت از انجمن‌های علمی را تاکید کرد.

شعار سال: علی ولی زاده دبیر اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسین صنایع کشور اظهار کرد: مجمع تاسیس اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسین صنایع کشور در اول دی ماه سال جاری با حضور دبیران مهندسین صنایع 32 دانشگاه کشور برگزار و شورای مرکزی شکل گرفت و پس از برگزاری انتخابات اتحادیه ایجاد شد.

وی افزود: این اتحادیه اهدافی در سطح ملی دارد و در پی این است که کارهای بزرگی مثل مسابقات، کارگاه‌ها و همایش‌های ملی برگزار کند و با حمایت از انجمن‌های علمی مختلف، فعالیت‌های علمی را تقویت و امور مربوط به مهندسین صنایع را پی‌گیری کند.

ولی‌زاده با بیان اینکه تشکیل اتحادیه پیشرفتی برای انجمن‌های علمی دانشجویی است، به همایش ملی دانشجویی مهندسین صنایع اشاره کرد و گفت: همایش ملی دانشجویی مهندسین صنایع برای مدتی منقطع شده بود و زمانی که اتحادیه شکل گرفت تصمیم بر احیای این همایش گرفته شد.

دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسین صنایع کشور ادامه داد: طی فراخوانی حدود 50 مقاله به این همایش ارسال شد که سعی بر این بود دانشجویان مقطع کارشناسی نگارش و تدوین مقاله را تمرین کنند و با فعالیت‌های آکادمیک و پژوهش آشنا شوند. همچنین کارگاه و نشست تخصصی با حضور کارشناسان حوزه برای دانشجویان برگزار شد.

چهاردهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع، روز چهارشنبه گذشته با حضور بیش از 200 دانشجو از 10 دانشگاه کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با هدف ایجاد پویایی برای انجام فعالیت‌های علمی پژوهشی و ارتقای خودباوری و اعتماد به نفس در دانشجویان، ارائه و انتشار نتایج مطالعات و پژوهش‌های علمی دانشجویان در زمینه‌های مرتبط با مهندسی صنایع، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و همچنین ایجاد زمینه تعامل موثر دانشجویان و بازار کار آغاز به کار کرد و روز پنج شنبه 14 بهمن به کار خود خاتمه داد.

مدیریت و کنترل کیفیت، مدیریت و کنترل پروژه، مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک، مدیریت تکنولوژی و زیرساختهای ساخت و تولید، مهندسی و تحلیل سیستم ها، تحقیق و عملیات در روش‌های کمی، مهندسی صنایع و فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع در توسعه صنعتی، مهندسی صنایع در خدمات، مهندسی صنایع و کارآفرینی و مهندسی صنایع و اقتصاد مقاومتی از مهم ترین محورهای این همایش ملی بود.

ارائه مقالات برگزیده به صورت شفاهی و پوستر، کارگاه های آموزشی، نشست‌ها و میزگردهای تخصصی و سخنرانی‌های انتقال تجربه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این همایش دو روزه است.همچنین سومین ایده بازار تخصصی مهندسی صنایع با موضوع خدمات مالی و پرداخت با حضور ایده پردازان، صاحبان صنعت و سرمایه گذاران طی دو روز در حاشیه این همایش برگزار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ 16 بهمن 95 ، کد مطلب: 95111610608: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
جالبه که اتحادیه انجمن های دانشجویی از تجمیع انجمن های متشابه درست می شه، اما اتحادیه انجمن های علمی از انجمن هایی که دارای توانمندی و ماموریت در یک حوزه یا زمینه اجرایی خاص هستند، ایجاد می شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین