پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: جامعه از دانشگاه ها توقع دارد درقبال بودجه ای که مصرف می‌کنند، برای رفع مشکلات و آلام جامعه گام بردارند.

شعار سال: علی اکبر محسنی در گردهمایی بزرگ انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه رازی که امروز(23 اردیبهشت) برگزارشد، به تغییر نگاه و انتظارات از دانشگاه ها طی یک دهه گذشته اشاره کرد و گفت: در دهه‌های گذشته انتظاری که از دانشگاه ها می رفت، آموزش و تربیت متخصص برای سازمان های دولتی و نهادهای مختلف بود.

وی بابیان اینکه این رویکرد در شرایط فعلی تغییر کرده، گفت: امروزه خلاقیت، نوآوری، ابتکار و انجام فعالیت هایی در راستای حل بخشی از مشکلات جامعه در سطح ملی، منطقه ای ومحلی از جمله انتظاراتی است که از دانشگاه ها می‌رود.

معاون فرهنگی دانشگاه رازی تاکید کرد: دانشگاه باید بتواند دانش و تخصص را با نیازهای جامعه پیوند دهد، چراکه جامعه توقع دارد دانشگاه ها در قبال بودجه ای که مصرف می کنند برای حل رفع مشکلات و آلام آنها گام بردارند.

وی گفت: توجه به شکاف طبقاتی، ترویج عدالت و داشتن دغدغه نجات مردم و تلاش برای آرامش آنها و تعالی حقوق شهروندی از دیگر وظایف دانشگاه ها به شمار می رود که دانشگاه های استان باید سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

محسنی نقش آفرینی در روند تکامل دانش، تعالی و فرهنگ را لازمه فعالیت دانشگاه ها و انجمن های علمی دانشجویی عنوان کرد و یادآورشد: انجمن های علمی دانشجویی در دانشگاه های استان جنب و جوش هایی در زیرپوستِ آرام این دانشگاه ها هستند که با توجه به وضعیت فعلی آنها آینده ای روشن و تکاملی را برایشان نوید می‌دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 23 اردیبهشت 98، کد مطلب: 982-21114-5: www.kermanshah.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
انجمن علمی دانشجویی یعنی بازی بازی. نه ساختار درست و حسابی دارند، نقش معینی به آنها داده نشده و در نهایت، حتی توان حرف زدن تخصصی را هم ندارند. زیاده از حد هم حرف برنند، چند صد هزار تومان بودجه ای که د انشگاه می دهد را قطع می کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین