پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۴۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه مهمترین برنامه این سازمان در سال جاری تحقق شعار سال است، گفت: این سازمان در تحقق این شعار از پیشگامان کشور خواهد بود.

شعار سال: حسین فروزان به برنامه ریزی این سازمان در روزهای آتی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته زیرساخت های لازم برای تولید و اشتغال در این منطقه آماده شده است.

وی گفت: افزایش تولید و بالا بردن اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب تولیدات جدید شرکت های دانش بنیان از جمله برنامه های مورد توجه در منطقه آزاد ماکو است.
وی منطقه آزاد ماکو را ظرفیتی برای توسعه اقتصادی کشور و الگویی برای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و ادامه داد: این منطقه می‌تواند دروازه اقتصاد صادرات محور ایران اسلامی به سمت اروپا باشد.
به گفته وی منطقه آزاد ماکو با برخورداری از بزرگترین مرز زمین کشور/ مرز بازرگان/ ظرفیت بزرگی برای آذربایجان غربی و کشور محسوب می‌شود و می‌تواند در شرایط اقتصادی امروز کشور به عنوان یک الگوی توسعه مطرح شود.
وی ادامه داد: در روزهای پایانی سال 95 نیز هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو در خصوص اقتصاد مقاومتی تشکیل جلسه داد و برای تداوم راهبرد اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی کرد.
وی افزود: سازمان منطقه آزاد ماکو مشکلات پیش روی تولید را رصد و مرتفع می کند اما مسئولان نیز باید در تامین زیرساخت های لازم برای رونق اقتصادی این منطقه مشارکت کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: تولید و اشتغال زمانی می تواند در عمل اتفاق بیافتد که همراهی و همدلی بین مردم و مسئولان صورت بگیرد.
وی تصریح کرد: در این راستا از نقدهای علمی و سازنده صاحبان اندیشه و پیشنهادهای عملیاتی برای رونق تولید استقبال کرده و در تلاش هستیم تا با همراهی مردم و نخبگان جامعه، نظر صاحبان سرمایه داخلی و خارجی و به خصوص نیروهای کارآفرین بومی را برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو جلب کنیم.
منطقه آزاد ماکو به عنوان جوان ترین و در عین حال بزرگترین منطقه آزاد کشور شاهد دستاوردهای قابل توجهی در زمینه تسهیل تجارت و توسعه متوازن در دولت یازدهم است؛ توسعه ای که مرز بازرگان را به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور در مسیر بالندگی اقتصادی قرار می دهد.
این منطقه به لحاظ محدوده جغرافیایی منطبق بر شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و به تنهایی بیش از 75 درصد کل مساحت مناطق آزاد کشور را به خود اختصاص داده و دومین منطقه آزاد بزرگ دنیاست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی جوان پرس، تاریخ 3 فروردین 96، کد مطلب: 102909: www.javanpress.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
هیچ بلانصبت .... نکردند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
بازم در حد وعده میمونه وکاری انجام نمیشه همش عادت دارن حرف بزنن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین