پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
وی با اعلام این که از قانونی که مصوب کرده‌ایم به آسانی نمی‌گذریم، تصریح کرد: در این طرح جذب نیروهای بومی به این صورت است که شهرهای نزدیک‌تر به صنایع به ترتیب از جنوب تا شمال استان بوشهر در اولویت قرار دارند.

شعار سال: سکینه الماسی در آخرین نشست شورای اداری شهرستان دیّر با اشاره به اجرا نشدن قانون جذب 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی اظهار داشت: با تصویب الزام‌آور‌کردن مدیران به اجرای این طرح، بساط پارتی و لابی‌گری جمع می‌شود.

وی اضافه کرد:هرچند پارتی‌بازی برای به کارگیری افراد غیر بومی در پارس جنوبی به صفر نمی‌رسد اما حداقل کار این است که با تصویب این قانون مدیران چاره‌ای جزء پاسخگویی ندارند و در صورت تخطی قطعا پشیمان می‌شوند.

نماینده مردمدیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که از قانونی که مصوب کرده‌ایم به آسانی نمی‌گذریم، تصریح کرد: در این طرح جذب نیروهای بومی به این صورت است که شهرهای نزدیک‌تر به صنایع به ترتیب از جنوب تا شمال استان بوشهردر اولویت قرار دارند.

نماینده جنوب استان بوشهردر مجلس شورای اسلامی،سال آینده را سال پرباری از حیث جذب نیروهای بومی در پارس جنوبی دانست وافزود: از آنجایی که شرکت‌ها نیروهای بومی ما را فاقد تجربه کافی می‌دانند، وزارت‌نفت را موظف به آموزش این نیروها کرده‌ایم که در این راستا از 15 فروردین سال آینده، آموزش 200 نیروی بومی آغاز می‌شود و در آینده نزدیک شاهد جذب افراد دیگری در فازهای مختلف پارس جنوبی خواهیم بود.

وی ادامه داد: متاسفانه مردماستان بوشهر، به ویژه حوزه انتخابیه جنوب این استان،برای حداقل‌ها و رفع محرومیت‌ها دسته و پنجه نرم می‌کنند که آمارها نگران کننده و ناخوشایند است.

الماسی بیان کرد: خارج از هر گونه تعصبی، این عقیده را دارم که طی یک‌سال گذشته کارنامه خودم را بسیار موفقیت‌آمیز می‌دانم که جا دارد از همراهی مردم حوزه انتخابیه و مسؤولین تشکر کنم.

وی یادآور شد: فرصت خدمت بسیار کوتاه است و این پست‌ها و صندلی‌های ریاست به هیچ کس وفا نمی‌کند‌، پس تا می‌توانیم برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سوک، تاریخ 30 اسفند 95، کد مطلب: 199415: www.sook.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین