پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشی از وضعیت روستاهای جنوب استان و‌ مشکلات و موانع آن در اختیار معاون اول رئیس جمهور قرار گرفته است و به زودی خبرهای خوبی برای مردم خواهم داشت

شعار سال: سکینه الماسی با بیان اینکه این‌ گزارش با همکاری معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تنظیم شده است گفت: آقای مهندس جهانگیری پس از رویت این گزارش از برخی مفاد آن اظهار تعجب و‌ تاسف کرده و دستور رسیدگی داده‌اند.

وی سفر چندی پیش دکتر رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم‌ ریاست جمهوری را دارای دستاوردهای خوبی برای جنوب استان قلمداد کرد و گفت: جناب آقای دکتر رضوی با بررسی دقیق جنوب استان بوشهر و حضور در روستاها شناخت خوبی نسبت به این منطقه دارند و همکاری خوبی برای رفع مشکلات داشته‌اند.

افزایش ۳۰۰ درصدی قیر رایگان، کمک به طرح روستا مرکزی و پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تسریع در بهسازی راه‌های و معابر روستایی جنوب استان، نیز ۱۷ هزارتن قیر رایگان اختصاص یافته است.

سکینه الماسی با بیان اینکه این میزان قیر رایگان تقریبا سه برابر سال‌های گذشته است افزود: این افزایش سهمیه از منابع ملی و از محل مصوبات سفر معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری به جنوب استان است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه توسعه روستایی جنوب استان بوشهر، راه و جاده را یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه خواند و افزود: امیدواریم با این میزان قیر رایگان که ۳۰۰ درصد نسبت به سالیان گذشته رشد داشته تاثیر زیادی در بهبود وضعیت معابر روستایی و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها دارد.

وی از اختصاص مبالغی برای کمک‌ به طرح روستا مرکزی آموزش و‌ پرورش‌های جنوب استان خبر داد و افزود: این مبالغ بنا به درخواست فرمانداران شهرستان و‌ پیگیری‌های بعدی مصوب شده و به زودی تخصیص می‌یابد.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی همچنین از آمادگی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری برای حمایت از طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی روستاها خبر داد و‌ خاطرنشان کرد: در صورتی که طرح‌هایی در قالب تعاونی‌های روستایی و یا طرح‌های تولیدی بر پایه‌ی مشارکت روستایی باشد، تسهیلات کم‌بهره با شرایط‌ مناسبی پرداخت خواهد شد‌ و متقاضیان می‌توانند به فرمانداری‌های چهارشهرستان جنوبی استان مراجعه کنند.

گفتنی است رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، چندی پیش به دعوت الماسی نماینده جنوب استان به این حوزه سفر کرد‌ و‌ به بررسی مشکلات روستایی پرداخت.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تمامه، تاریخ انتشار: 15 آذر 1395، کد مطلب: 9352:www. tomate.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین