پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
با گذشت 7ماه از انتقال رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان قاین به مرکز استان ،شهرستان قاینات به عنوان بزرگترین شهر خراسان جنوبی بعد از مرکز استان بدون رئیس اداره می شود.

شعار سال: مهر ماه سال گذشته بود که رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان قاین با حفظ سمت مسئولیت اداره اوقاف وامور خیریه بیرجند ودرمیان و سرپرستی اداره اوقاف وامور خیریه قاین رابرعهده گرفت ودر گیر ودار امورات سه اداره ،یک روز را به شهرستان قاین اختصاص داد و پیگیر امورات اداره شهرستان است.

شنیده ها حاکی از آن بود که رئیس یکی از ادارات اوقاف وامور خیریه شهرستان های استان به شهرستان قاین خواهدآمد وحتی در برخی از نامه هاومکاتبات این اداره نام رئیس مذکور قید شده بود اما این رئیس بزرگوار براساس آخرین شنیده ها کلا از اداره اوقاف امور خیریه خداحافظی و درخارج از استان مشغول به کار شده است.

اکنون با گذشت 7ماه از انتقال رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان قاین به مرکز استان ،شهرستان قاینات به عنوان بزرگترین شهر خراسان جنوبی بعد از مرکز استان بدون رئیس اداره می شود.

با تغییراتی که بهمن ماه 95در اداره کل اوقاف وامور خیریه استان ایجاد شد وحجت الاسلام گرایلی مدیر سابق اداره کل جای خودرا به حجت الاسلام هاشمی داد ،امید می رفت که مدیر کل جدید اداره اوقاف وامورخیریه استان ،یکی از برنامه های کاریشان انتخاب رئیس جدید اداره اوقاف وامور خیریه باشد که این امربا گذشت حدود3ماه از مسئولیت جدید حجت الاسلام هاشمی هنوز محقق نشده است وشهرستان قاینات همچنان بدون رئیس وبهتر است بگوییم با سرپرست یکروزه اداره می شود.

وی با بیان این که پس از انتقال رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان به مرکز استان، دوبار به اداره کل اوقاف وامور خیریه استان برای تعیین ریاست جدید اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان نامه نوشته شده است گفت: تا کنون پاسخی از سوی اداره کل به فرمانداری داده نشده است واین موضوع از سوی مسئولین مربوطه جدی گرفته نشده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نسیم قاین، تاریخ 6 فروردین 96، کد مطلب: 20982: www.nasimeqaen.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین