پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۳۳۰
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
با پایان زمان ثبت نام داوطلبان عضویت شوراهای های اسلامی شهر و روستا 159 نفر در شهرستان گرمه نام خود را به عنوان داوطلب در ستاد انتخابات به ثبت رساندند.

شعارسال: علی محمدزاده رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرمه با اشاره به افزایش 10 درصدی داوطلبان انتخابات شوراها در این شهرستان به نسبت دوره چهارم تصریح کرد: 10نفر از داوطلبان شهری زن و مابقی مرد هستند.

وی ادامه داد از مجموع 159 داوطلب ثبت نام شده 58 نفر متقاضی رقابت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرهای گرمه، ایور و درق و 101 نفر نیز متقاضی تصاحب کرسی شورای روستایی هستند.

علی محمدزاده با تقدیر از زحمات عوامل ثبت نام مستقر در ستاد انتخابات طی یک هفته اخیر تصریح کرد: انتظار داریم ادامه مسیر انتخابات نیز با تاکید بر التزام به قانون و قانونمداری از سوی همه عوامل برگزاری، داوطلبان و اصحاب رسانه به نحوی مطلوب انجام شود.

فرماندار شهرستان گرمه با تاکید بر اینکه نامنویسی داوطلبان، اولین گام انتخابات است یادآور شد: هنوز صلاحیت هیچکدام از داوطلبان تایید نشده و در مراحل بعد بررسی صلاحیت ها از سوی هیات های اجرایی و نظارت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایجاد شور انتخاباتی توام با آرامش یکی از اهداف مهم انتخابات است افزود: ملاک عمل برای دست اندرکاران برگزاری انتخابات بی طرفی کامل و ایجاد اعتماد با اجرای سالم و قانونی و بی طرفانه فرایند انتخابات است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری گرمه، تاریخ انتشار: 7فروردین1396، کدخبر: 40503: www.garmeh.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین