پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۳۵۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
سیتم نوبت دهی که هم اکنون در بیشتر کلینیک ها و بیمارستان ها مستقر شده است، در کلینیک تخصصی هفت تیر زنجان به روش دیگری فعالیت می کند و بیماران قبل از دریافت نوبت باید اسم خود را روی کاغذی که روی دیوار نصب شده بنویسند.

شعار سال: اگر مسیرتان بهکلینیک تخصصی و فوق تخصصی هفت تیر زنجان بیفتد و بخواهید از آنجا نوبت بگیرید با روشی متفاوت آشنا خواهید شد که شاید در معدودکلینیک ها از این روش استفاده شود.

فعالیت کلینیک در حالی از ساعت7 و نیم صبح آغاز می شود که مشاهده می شود خیلی ها برای دریافت نوبت از ساعت 6 صبح در محل حضور پیدا کرده و بر روی کاغذی که روی دیوار نصب شده است اسم نویسی می کنند.







حال سوال اینجاست که اگر نوبت دهی به بیماران از ساعت 7 و نیم آغاز می شود، چرا مردم و از جمله بیماران را در این هوای سرد به محل کشانیده و چند ساعت در این سرما منتظر می مانند.

چرا کلینیک اقدام به باز کردن محل جهت نوبت دهی از ساعت 6 صبح نمی کند؟ اگر ساعت فعالیت کلینیک از ساعت 7 و نیم است چرا به بیماران اطلاع رسانی نمی شود که نوبت دهی از ساعت 7 و نیم آغاز می شود و قبل از ساعت اداری به محل مراجعه نکنند؟

متاسفانه در این روزهای سرد و برفی مشاهده می شود که بیشتر بیماران در این محل حضور پیدا می کنند و قبل از باز شدن کلینیک اسم خود را در برگه می نویسند که این روش به یک سنت غلط در این محل تبدیل شده و انگار کسی که قبل از وقت اداری اسم ننویسد هرگز نخواهد توانست در این کلینیک نوبت بگیرد!







برای کسی که در داخل شهر زنجان سکونت می کند شاید این امر قابل تحمل باشد ولی اگر بیماری از شهرستان برای دریافت نوبت به این محل مراجعه کند یقینا با مشکل عدم دریافت نوبت مواجه خواهد شد.

حال سوال اینجاست که حق بیمار و مردمی که ساعت ها در این سرما منتظر می مانند چه می شود؟ چرا مسئولان کلینیک به این امر رسیدگی نمی کنند تا بیماران بتوانند با خیال راحت در ساعت اداری برای دریافت نوبت به محل مراجعه کنند.

دقت در تصاویر نشان می دهد که داخل هر ماشین یک یا چند نفر در انتطار باز شدن کلینیک هستند و از شدت سرما در ماشین نشسته اند!





جالب اینجاست که شخصی که برای اولین بار به این محل جهت دریافت نوبت مراجعه می کند، شاید اسم خود را به امید اینکه سیستم نوبت دهی در این محل موجود می باشد، ننویسد.

و از آن مهم تر افراد پیر و افرادی که سواد خواندن و یا نوشتن ندارند با مشکل مواجه می شوند و حقوق آنها ضایع می شود.

امید است که مسئولان با تدابیر ویژه در راستای کمک به بیماران و ادای حقوق آنها، اقدامی مناسب جهت سهولت در امر نوبت دهی در این محل اقدام کنند تا بیماران زمان نوبت دهی را بدانند و در زمان مشخص شده جهت دریافت نوبت به محل مراجعه کنند، و اگر زمان نوبت دهی از ساعت 6 است، مسئولان کلینیک را باز کنند تا بیماران دوباره بر روی کاغذ اسم نویسی نکنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مهر زنجان، تاریخ 23 بهمن 95، کد مطلب: 4828: www.mehrezanjan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین