پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۵۳۱
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
دبیر اجرایی همایش بین المللی نقش ادیان در اخلاق صلح، عفو و دوستی به میزبانی شیراز گفت: ۱۲ پنل تخصصی در این رویداد بزرگ طی ۲ روز برگزار می شود.

شعار سال: ابراهیم عباسی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه همایش یادشده به میزبانی سالنهای فرهنگ، سرای سخن و اندیشگاه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم اردیبهشت برگزار می شود افزود: آیین گشایش همایش بین المللی نقش ادیان در اخلاق صلح، عفو و دوستی ساعت ۸ صبح شنبه دوم اردیبهشت ماه با حضور وزیر علوم و دیگر وزرا برگزار می شود؛ سپس نخستین پنل علمی همایش از ساعت ۱۴ آغاز به کار کرده و همزمان با آن تا ساعت ۱۶ درخصوص مفاهمین ادیان سخنرانی انجام می گیرد.

وی با اعلام اینکه همایش بین المللی نقش ادیان در اخلاق صلح، عفو و دوستی پیرامون محیط زیست نیز دارای پنل های تخصصی است افزود: در روز یادشده از ساعت ۱۶ تا ۱۸ همزمان پنل سیاست و اجتماع و نقش آن در اخلاق صلح، عفو و دوستی برگزار می شود.

این استاد دانشگاه شیراز در ادامه به برنامه های روز دوم همایش یادشده اشاره کرد و گفت: نخستین پنل روز یادشده که از ساعت ۸ صبح میزبان علاقه مندان و میهمانان است به نقش اخلاق در میان ادیان مسیحی و اسلام اختصاص دارد که با حضور اساتید برجسته این ادیان برگزار می شود. این درحالیست که در پنل همزمان نقش ادیان در اخلاق صلح، عفو و دوستی از دیدگاه رهبران انقلاب اسلامی مورد واکاوی قرار می گیرد.

دبیر اجرایی همایش یادشده بررسی نقش ادیان جهانی از جمله هندی و شرقی را از دیگر پنل های تخصصی همایش بین المللی نقش ادیان در اخلاق صلح، عفو و دوستی عنوان کرد و افزود: همزمان با این بخش که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد، نقش حقوق در اخلاق صلح، عفو و دوستی به مدیریت دانشگاه شیراز بررسی می شود. در ادامه شامگاه روز یادشده پنل هایی با حضور اندیشمندان خارجی برپا می شود.

عباسی درخصوص آیین پایانی همایش بین المللی نقش ادیان در اخلاق صلح، عفو و دوستی که میزبان چهره های برجسته علمی، دانشگاهی و مذهبی است از احتمال حضور حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور، معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست کشور و دیگر مقام های دولتی در این رویداد خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سال گذشته این همایش میزبان هنرمندانی بود که در رشته های خطاطی، نقاشی و پوستر به خلق اثر پرداختند در آیین پایانی همایش برترین های پوستر و نقاشی صلح معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی بخش پایانی همایش بین المللی نقش ادیان در اخلاق صلح، عفو و دوستی را اجرای تئاتر صحنه ای صلح با هنرنمایی دانشجویان رشته تئاتر دانشگاه هنر شیراز و اجرای موسیقی صلح با هنرمندی عباس سرافراز اعلام و تاکید کرد: حضور در این همایش برای دانشجویان، فعالان حوزه صلح و ادیان و علاقه مندان به موضوع های نام برده شده رایگان است و همزمان با این رویداد مقاله های ارایه شده در همایش چاپ و در اختیار میهمانان قرار می گیرد. این درحالیست که به شرکت کنندگان در همایش بین المللی نقش ادیان در اخلاق صلح، عفو و دوستی گواهی شرکت داده خواهد شد.

همایش بین المللی نقش ادیان در اخلاق صلح، عفو و دوستی به میزبانی مرکز پژوهشهای اسلامی دانشگاه شیراز روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم اردیبهشت در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 28 فروردین 1396، کد مطلب: 3955305: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین