پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۶۷۷
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد ایرانشهر از وضعیت ضعیف امکانات رفاهی محل تحصیلشان انتقاد کردند.

شعار سال: با اتمام ساخت و ساز ساختمان جدید دانشگاه آزاد ایرانشهر قریب به یک سال است که دانشجویان این دانشگاه به سایت جدید تاسیس منتقل شدند اما به دنبال این تغییر مکان با توجه به فراهم نبودن برخی امکانات رفاهی؛ دانشجویان این دانشگاه با ایجاد کمپینی به این شرایط واکنش نشان داده و در شبکه های مجازی سطح استان متن های اعتراضی خود را منتشر کردند.

محمدی از دانشجویان سایت جدید دانشگاه آزاد ایرانشهر گفت: بر خلاف سایر نقاط کشور هوا در این فصل سال به شدت گرم است اما متأسفانه هنوز اقدامی از سوی دانشگاه برای فراهم کردن امکانات سرمایشی صورت نگرفته است.

او می گوید: دانشجویان با پرداخت هزینه های سنگین این دانشگاه انتظار دارند هر چه زودتر این شرایط تغییر کند.

محمدی گفت: پرسنل دانشگاه اگر برای ده دقیقه کولرهای اتاقشان را خاموش کنند متوجه مشقت دانشجویان در مدت حضورشان در کلاس درس خواهند شد.

عماد دانشجوی دیگر دانشگاه هم ادامه داد: در کلاس با اوج گرفتن گرما دیگر متوجه تدریس استاد نمی شویم و ترجیح می دهیم به جای نت برداری با کاغذ و کتاب خود را باد بزنیم.

وی گفت: بعد از پایان کلاس از شدت گرما به محوطه دانشگاه پناه می بریم که متاسفانه در آنجا هم نه سایه درختی است و نه آلاچیق؛ انتظار داریم این شرایط به زودی تغییر کند چراکه با نزدیک شدن به فصل تابستان دیگر به هیچ عنوان این شرایط قابل تحمل نخواهد بود.

در همین زمینه حمیدبهادری ریاست دانشگاه آزاد ایرانشهر گفت: این قول را به دانشجویان می دهیم که تا پایان هفته سایت جدید دانشگاه به سیستم سرمایشی مجهز شود.

وی افزود: با توجه به تشریقات اداری دانشگاه آزاد این روند با تاخیر رو به رو شد که با توجه به اعتراض دانشجویان تصمیم گرفتیم با اختیارات دانشگاه؛ کلاس های دانشگاه به اسپیلت مجهز شود.

رئیس دانشگاه آزاد تصریح کرد: برای محوطه دانشگاه سه هزار و 700 اصله نهال کاشته شده است که به طور قطع برای دسترسی به سایه درختان زمانی باید سپری شود؛ اما برای آلاچیق ها این مورد به زودی در دستور کار قرار می گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پهره، تاریخ 26 فروردین 96، کد مطلب: 4573: www.pahreh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین