پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
رئیس سازمان مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش با اعلام افزایش صندلی‌های خالی مدارس غیردولتی، گفت: آمار صندلی‌های خالی مدارس غیردولتی نگران کننده است.

شعار سال: مرضیه گُرد رئیس سازمان مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران و موسسان مدارس غیر دولتی با اشاره به مشکلات فراروی این مدارس گفت: بسیاری از مشکلات مربوط به مدیریت گذشته است.

گُرد با بیان اینکهآیین‌نامه حقوق و دستمزد معلمان مدارس غیر دولتی در شرف تکوین است، افزود: یکی از استراتژی‌های وزیر آموزش و پرورش، توسعه مشارکت‌های مردمی است و برای نیل به این اهداف باید از ظرفیت خانواده‌ها بیشتر استفاده کرد.

وی با ابراز نگرانی از افزایش صندلی‌های خالی مدارس غیر دولتی گفت: آمار این صندلی‌های خالی نگران کننده است، بنابراین باید پژوهشی در سطح استان انجام پذیرد، اما اگر کیفیت مدارس بالا برود و موجبات اطمینان خاطر خانوادها فراهم شود بسیاری از مشکلات حل خواهند شد.

وی با دعوت از مؤسسین برای مطالعه عمیق سند تحول اظهار داشت: یقیناً بسیاری از تنگناها با مطالعه سند تحول مرتفع خواهد شد.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: تعداد 16 آیین‌نامه با 16 کارگروه را شروع کرده‌ایم که مهم‌ترین آن آیین‌نامه حقوق و دستمزد معلمان مدارس غیر دولتی است.

گُرد از توسعه مراکز پیش دبستانی خبر داد و افزود: قطعاً فعالیت این مراکز از ضروریات آموزش و پرورش است.

وی اظهار داشت: اگر سطح نمرات مدارس غیر دولتی از سطح میانگین پایین‌تر باشد برای سال تحصیلی آینده مجوز ثبت‌نام جدید به آنها داده نخواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 26 آذر 1394، کد مطلب: 13940926000868: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین