پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
معاون خدمات شهری شهردار زنجان راه‌اندازی بازار شبانه را از برنامه‌های شهرداری زنجان برای ساماندهی دستفروش‌های شبانه اعلام کرد.

شعار سال: غلامحسن احمدی در زنجان با اشاره به فعالیت دستفروش‌های شبانه در سطح شهر زنجان اظهار کرد: شهرداری در صدد ساماندهی فعالیت این دستفروشان است.

وی راه‌اندازی بازار شبانه را از برنامه‌های شهرداری زنجان برای ساماندهی دستفروش‌های شبانه اعلام و اضافه کرد: با قطعی شدن محل مورد نظر، بازار شبانه در شهر زنجان دایر می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان افزود: دایر شدن بازار شبانه ضمن فراهم کردن محلی برای کسب معاش برای دستفروشان شبانه، می‌تواند محلی برای رفت و آمد مراجعان هم باشد.

احمدی از برنامه شهرداری زنجان برای ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار در شهر زنجان خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری سه بازارچه میوه و تره‌بار و یک بازار پرندگان در زنجان دایر می‌شود.

وی گلشهر، کوی فرهنگ و الهیه را سه منطقه‌ای اعلام کرد که شهرداری برای ایجاد بازارچه میوه و تره‌بار در آن‌ها تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت گرمخانه در دست احداث زنجان گفت: با تکمیل ساختمان مورد نظر که در مرحله نازک‌کاری قرار دارد، این گرمخانه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدی با اشاره به نبود کارتن خواب در شهر زنجان، کارکرد گرمخانه در دست احداث را ساماندهی متکدیان فعال در شهر عنوان کرد و گفت: با توجه به محدود بودن تعداد متکدیان شهر زنجان که موردی است و تعداد آن‌ها به طور یقین به بیشتر از 30 نفر نمی‌رسد، می‌توان از ساختمان مورد نظر به عنوان واحد اداری برای ساماندهی امور آن‌ها استفاده کرد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد نحوه ساماندهی متکدیان جمع آوری شده، گفت: قوانین موجود در این مورد کامل است و قانون در مورد اموال کسب شده از این طریق هم مواردی را پیش‌بینی کرده است که توقیف اموال یکی از آن‌ها است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان از برنامه‌ریزی برای دایر شدن شعبه خاص برای رسیدگی به جرائمی مانند تکدی‌گری خبر داد و ابراز کرد: دایر شدن این شعبه کمک قابل توجهی به تسریع امور با توجه به تخصصی شدن امور می‌کند

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 27 آذر 1394، کد مطلب: 13940926000084 : www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین