پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: به منظور رونق صنایع دستی و افزایش رونق اشتغال در این حوزه، راه اندازی بازارچه صنایع دستی در این شهرستان دردستور کار قرار گرفته است.

شعار سال: یاور محمدی در جلسه بررسی راهکارهای رونق اشتغال در بخش صنایع دستی سنقرو کلیایی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود : در این شهرستان تعداد 14 کارگاه فعال صنایع دستی از قبیل چاقوسازی، کیف دوزی، کار با چوب و... وجود دارد که به صورت پراکنده فعالیت می کنند.

وی بیان داشت فعالیتهای کارگاه صنایع دستی در یک مکان مشخص و تشکیل بازارچه، ضمن رونق کسب و کاردر این حوزه، قابلیتهای توریستی و جذب گردشگر را نیزبه دنبال خواهد داشت.

حیدری معاون صنایع دستی استان کرمانشاه هم فرهنگ سازی در خصوص استفاده از وسایل و تولیدات بومی را ضروری دانست و گفت: به روز نمودن تولیدات صنایع دستی وتولید آنها به گونه ای که قابل استفاده نیز باشد ، از سیاستگذاریهای سازمان صنایع دستی می باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی سهیل سنقر، تاریخ انتشار 11. ارديبهشت 1396، کد مطلب:304181 : www.soheilesonghor.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین