پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
وجود چاله ها وگودال های آبی سطح خیابان دیزل آباد ودولت آبادباعث شده ساکنین این مناطق ورانندگان برای عبور و مرور با مشکل مواجه شوند.

شعار سال: وجود چاله هائی در سطح خیابان های دیزل آباد وشهرک دولت آباد باعث شده تا ساکنین این مناطق ورانندگان برای عبور و مرور با مشکل مواجه شوند.

بی شک وجود این چاله ها و دست اندازهامدتهاست عبور وسایل نقلیه را دشوار و باعث تخریب و فرسودگی زود هنگام قطعات خودروها و بروز تصادفات خواهد بود.

خطرات چاله های بدون مشخصه و علائم هشدار دهنده در طول مسیر،در بیشتر اوقات رانندگان به خاطر فرار از چاله و جلوگیری از خسارت احتمالی به خودروهایشان،مجبور به انجام حرکات مارپیچ و رد کردن از موانع و بروز تصادف و ایجاد ترافیک میشود.

گلایه و نارضایتی شهروندان از وضع موجود بارها به مسئولین اطلاع رسانی شده ولی همچنان برخی از خیابانها در وضعیت نامناسبی قرار داشته و ادامه آن هم برای ساکنین رنج آور است.

حفاری ها صورت گرفته و ترمیم نکردن بموقع آنها باعث آسیب رساندن به زیر ساختهای جاده ای شهری خواهد شد.

یکی از رانندگان در این خصوص گفت:چاله چوله های خیابان دیزل آبادباعث خراب شدن کمک ها و جلو بندی خودرو ام شده است.

محمودی عنوان کرد:مدتهاست این خیابان با همین وضعیت نابه سامان است وماهر چند ماه یکبار برای تعمیرماشین به خاطر این چاله های سطح خیابان به تعمیرگاه مراجعه می کنیم .

صفری یکی دیگراز ساکنین شهرک دولت آبادگفت:۴۵روز قبل از سال جدید شهرداری خیابان دیزل آباد منتهی به مسکن مهررا تخریب کرده وباعث ایجاد گودال های بزرگ ومحل تجمع زباله شده وهنوز هیچ اقدامی توسط شهرداری برای سامان دادن به این اوضاع صورت نگرفته است.

وی از مسئولین خواست به فکر چاره ای برای ساماندهی این وضعیت باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ریوا ، تاریخ انتشار 30 فروردین 96، کد مطلب: 19735 : www.rivar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
کسی نیس واقعا این جاده های دربه داغون درست کنه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین