پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد از کلنگ زنی پروژه احداث بیمارستان سی سخت خبر داد.

شعارسال: دکتر صدرالله محرابی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد که ظهر امروز سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه سی سخت بود بعد از ارایه گزارشی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان طی سالیان اخیر و خدمات بهداشتی و درمانی ارایه شده در سطح استان یک خبر خوب برای مردم شهر شهرستان دنا داشت.

محرابی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پیگیری های مداوم طی سالیان متمادی مردم سی سخت برای احداث بیمارستان سی سخت از کلنگ زنی این پروژه در آینده نزدیک خبر داد.

محرابی با بیان اینکه کلنگ زنی این بیمارستان در انتظار تعیین تکلیف زمین مورد نیاز است افزود:زمینهایی که پیش از این جهت اجرای این پروژه در نظر گرفته شده بود کوچک بود که به همین دلیل تا کنون عملیات اجرایی این پروژه شروع نشده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر اینکه احداث این بیمارستان در شهر سی سخت نافی احداث مشابه آن در شهر پاتاوه نیست خاطر نشان کرد:به خاطر شرایط شهر پاتاوه و ضروریات احداث بیمارستانی در این شهر قطعا پیگیری ها برای احداث بیمارستان در این شهر نیز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد در اولین فرصت تعیین تکلیف و تحویل زمین مورد نیاز کلنگ زنی و عملیات اجرا این پروژه شروع خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی سفیر دنا، تاریخ انتشار: 12اردیبهشت1396، کدخبر: 175033: WWW.safiredena.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین