پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۰۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷
مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضاء 600 تختخوابی بوعلی سینا با حضور رئیس جمهور در شیراز افتتاح شد.

شعارسال: صبح پنجشنبه 31 فروردین، با حضور رئیس جمهوری مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی پیوند اعضاء ابوعلی سینا، رسما آغاز به کار کرد.

دکتر روحانی در بازدید از این بیمارستان با توضیح مدیران و مسئولان در جریان روند اقدامات انجام شده در راستای احداث و تجهیز این بیمارستان و چگونگی ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم قرار گرفت .

بیمارستان خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی ٦٠٠ تختخوابی بوعلی سینا به عنوان مهم‌ترین پروژه دانشگاهی و درمانی کشور که به لحاظ ساخت بیمارستانی و تجهیزات، کم نظیر خواهد بود، یک مجموعه دانشگاهی و بیمارستان سرطانی است که در زمینی معادل ١٠٠ هکتار و با اعتباری بالغ بر ٤٨٤٠ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت .

این بیمارستان با کاربری عمومی در چهار بلوک شامل بخشهای خدمات مراقبتی (بستری داخلی، جراحی، عمومی، تخصصی و فوق تخصصی و...)، خدمات تشخیصی ( آزمایشگاههای بالینی، پاتولوژی، رادیولوژی، MRIT ، اندوسکوپی، تصویربرداری هسته ای، بخش IVF) و درمانی(٢٣ اتاق عمل جراحی برای جراحی های فوق تخصصی) است .



با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت موج صدرا، تاریخ انتشار:31فروردین1396، کدخبر: 262: www.sadraema.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
شیراز یک جورهایی دارد می شود، قطب پیوند اعضای کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین