پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۶۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹
رئیس ستاد انتخابات بروجرد گفت: از 47 نفر کاندیدای رد صلاحیت شده در بروجرد 25 نفر در هیات نظارت استان تایید صلاحیت شدند و 189 کاندیدا در انتخابات با هم رقابت می کنند.

شعارسال: "احمد گودرزیان" رئیس ستاد انتخابات بروجرد گفت: 222 نفر در شهر بروجرد برای انتخابات شوراها ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 170 نفر در مرحله اول تایید صلاحیت شدند و 47 نفر صلاحیت آنها تایید نشد.

وی اضافه کرد: بعد از پیگیری این افراد از طریق هیات نظارت استان هم اکنون 25 نفر از این افراد در مرحله دوم تایید صلاحیت شدند و 22 نفر رد صلاحیت آنها از طریق نظارت استان اعلام شده است.

به گفته وی البته چند نفر از کاندیداها نیز در این میان انصراف دادند و هم اکنون 189 کاندیداها برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به تایید صلاحیت اعضای شورای شهر فعلی بروجرد افزود: از میان اعضای شورای شهر فعلی هفت نفر تایید صلاحیت شده اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سفیر افلاک، تاریخ انتشار: 18اردیبهشت1396، کدخبر: 9468: www.safireaflak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین