پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۲۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
عملیات ساخت سکوی تماشاگران نورآباد در سال ۸۱ آغاز شد اما باگذشت ۱۳سال هنوز این طرح به بهره برداری نرسیده است تا رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان از خلع ید پیمانکار پروژه خبر دهد.

شعارسال : سجاد فلاح نژاد رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان به عملکرد دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان طی هشت‌ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: سالن اسکواش در شهرستان خرم‌آباد با زیربنای ۴۰۰ مترمربع که عملیات ساخت آن از سال ۹۱ آغازشده ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

* تعطیلی پروژه خانه اسکواش خرم‌آباد

وی بابیان اینکه ساخت این سالن از محل اعتبارات استانی انجام می‌شود، عنوان کرد: شرکت ایروانا سازه آریا پیمانکار قبلی این پروژه بوده اما به دلیل طلب پیمانکار پروژه چندین ماه تعطیل بود.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: در شهریورماه پیمانکار پروژه مشمول ماده ۴۸ شده و با ابلاغ به پیمانکار و انجام صورت‌برداری برآورد برای پروژه انجام‌شده و به دلیل نقص جزئیات نقشه اجرایی کار اصلاح نقشه با هماهنگی فدراسیون اسکواش در حال انجام است.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه به‌محض اصلاح نقشه با پیمانکار جدید قرارداد منعقدشده و عملیات اجرایی آغاز می‌شود، تصریح کرد: این پروژه تا دهه فجر به بهره داری کامل خواهد رسید.

* تعطیلی پروژه سالن چندمنظوره حسن‌آباد کمالوند به دلیل ایرادات اجرایی

وی به پروژه سالن چندمنظوره حسن‌آباد کمالوند اشاره کرد و افزود: این سالن هزار و ۴۰۰ مترمربع زیربنا و ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان بابیان اینکه این پروژه سال ۹۱ شروع‌شده و شرکت سکنای لرستان پیمانکار آن است، خاطرنشان کرد: اسکلت سوله، سقف ساندویچ پانل، اسکلت قسمت اداری و بخشی از دیوارهای این پروژه تا تیرماه سال جاری اجراشده بود اما پروژه چندین ماه تعطیل بوده و به لحاظ اجرایی ایرادات زیادی داشت و عدم فعالیت و ضعف پیمانکار در اجرا سبب شد قرارداد فی‌مابین مشمول ماده ۴۶ شود.

فلاح نژاد به وضعیت فعلی پروژه اشاره کرد و یادآور شد: ازآنجایی‌که نقشه با مشکلات عدیده‌ای به لحاظ ابنیه، تأسیسات مکانیکی و برقی روبرو بوده لذا اصلاح نقشه با کمک مشاور شرکت در حال انجام است ضمن اینکه با پیمانکار توافق شده که ادامه کار توسط همان شرکت انجام شود.

* تعطیلی پروژه سالن چندمنظوره طالقان به دلیل طلب پیمانکار

وی به پروژه سالن چندمنظوره طالقان اشاره کرد و بیان داشت: این سالن هزار و ۴۰۰ مترمربع زیربنا و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان بابیان اینکه این پروژه از سال ۹۱ آغازشده است، ادامه داد: شرکت آباد راهان آرشید پیمانکار قبلی و شرکت نورد صنعت خرم پیمانکار فعلی پروژه است.

فلاح نژاد تصریح کرد: پروژه در تیرماه سال گذشته طی مناقصه عمومی به پیمانکار جدید واگذارشده و به دلیل طلب پیمانکار چندین ماه تعطیل بود ضمن اینکه تا تیرماه سال جاری اسکلت سوله، اسکلت قسمت اداری، دیوارهای پیرامون سوله و نمای بیرونی اجراشده بود.

وی افزود: هم‌اکنون سقف ساندویچ هیئت‌رئیسه این سالن در حال نصب و اجرا است.

* پروژه سالن چندمنظوره زاغه پیمانکار ندارد

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان به پروژه سالن چندمنظوره زاغه اشاره کرد و یادآور شد: این سالن هزار و ۴۰۰ مترمربع زیربنا و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فلاح نژاد با اشاره به این عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۱ آغازشده است، خاطرنشان کرد: شرکت نیوساد برد یافته پیمانکار قبلی این پروژه بوده و هم‌اکنون پیمانکار ندارد.

وی عنوان کرد: پروژه در اردیبهشت‌ماه سال جاری مشمول ماده ۴۸ شد همچنین اسکلت سوله، اسکلت قسمت اداری، سقف قسمت اداری و سقف ساندویچ پانل آن اجرا شد.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان به وضعیت فعلی پروژه اشاره کرد و ادامه داد: از آنجایی‌که نقشه با مشکلات عدیده‌ای به لحاظ ابنیه و تأسیسات مکانیکی و برقی روبرو است لذا طی مذاکره با شرکت مشاور درصدد برطرف کردن ایرادات نقشه است و پس‌ازآن و انجام برآورد پروژه به‌صورت عمومی به مناقصه خواهد رفت.

* تعطیلی سالن چندمنظوره گلدشت شرقی خرم‌آباد به دلیل ایرادات نقشه

فلاح نژاد سالن چندمنظوره گلدشت شرقی خرم‌آباد را دیگر پروژه شهرستان خرم‌آباد دانست و تصریح کرد: این پروژه با زیربنای هزار و ۴۰۰ مترمربع ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۱ آغازشده است، افزود: شرکت حدید صنعت بهمنگان نیرو پیمانکار اسبق این پروژه بوده و اکنون پیمانکار ندارد.رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: پروژه در آبان ماه سال گذشته مشمول ماده ۴۸ شد و اسکلت سوله، اسکلت قسمت اداری،

سقف قسمت اداری، سقف ساندویچ پانل، دیوارهای پیرامون سالن و نمای بیرونی آن اجراشده است.

فلاح نژاد به وضعیت کنونی پروژه اشاره کرد و یادآور شد: ازآنجایی‌که نقشه با مشکلاتی به لحاظ ابنیه و تأسیسات مکانیکی و برقی روبرو است، طی مذاکره با شرکت مشاور درصدد برطرف کردن ایرادات نقشه هستیم و پس‌ازآن و انجام برآورد پروژه به‌صورت عمومی به مناقصه خواهد رفت.

* پروژه ورزشی که نقشه ندارد

وی به پروژه سالن سقف کوتاه(شمشیربازی) گلدشت غربی اشاره کرد و بیان داشت: زیربنای فعلی این پروژه ۷۰۰ مترمربع بوده و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه اجرای این پروژه از سال ۹۱ شروع‌شده است، ادامه داد: شرکت زز آب لرستان پیمانکار قبلی این پروژه بوده و اکنون پیمانکار ندارد.

فلاح نژاد تصریح کرد: این پروژه در خردادماه سال ۹۲ مشمول ماده ۴۸ شد و فونداسیون و ستون‌های همکف آن اجراشده است.

وی به وضعیت فعلی پروژه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه هیچ‌گونه نقشه‌ای برای این پروژه در دست نیست و تصمیم بر این گرفته‌شده که سازه در دوطبقه اجرا شود، لذا با شرکت مشاور برای تهیه نقشه سازه، معماری، تأسیسات برقی و مکانیکی قرارداد منعقدشده و در حال تهیه نقشه‌ها است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: پروژه پس از تهیه نقشه‌ها و انجام برآورد به‌صورت عمومی به مناقصه خواهد رفت.

* پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه بهسازی سالن تختی خرم‌آباد

فلاح نژاد به پروژه بهسازی سالن تختی خرم‌آباد اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبار آن از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود.

وی بابیان اینکه این پروژه سال جاری آغازشده است، عنوان کرد: شرکت بسترسازان افلاک پیمانکار این پروژه است که از مردادماه سال جاری فعالیت خود را در مجموعه آغاز کرده است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: تاکنون عملیات بهسازی شامل اجرای سالن کنفرانس، سرویس و تعمیر رختکن‌ها، بهسازی سالن شطرنج(شامل اجرای سنگ کف، پارتیشن‌بندی، رنگ‌آمیزی و اصلاح سیستم روشنایی)، تعمیرات و بهسازی سالن شهید چاغروند و... انجام‌شده و مابقی عملیات بنا به‌ضرورت در حال انجام است.

* محوطه‌سازی استادیوم تختی خرم‌آباد

فلاح نژاد محوطه‌سازی استادیوم تختی خرم‌آباد را دیگر پروژه شهرستان خرم‌آباد دانست و تصریح کرد: این پروژه از مردادماه سال جاری آغازشده و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اینکه شرکت بستان رود پیمانکار این پروژه است، افزود: تاکنون عملیات محوطه‌سازی شامل بتن‌ریزی بخش اعظمی از مجموعه شامل ضلع غربی، ضلع جنوبی، رنگ‌آمیزی دیوارها، رنگ‌آمیزی جایگاه ویژه، مرمت سکوهای تماشاگران، اجرای فنس جایگاه تماشاگران مهمان و...این پروژه انجام‌شده است.

* افتتاح پروژه خانه کوهنورد بروجرد بعد از هشت سال

وی به پروژه‌های ورزشی شهرستان بروجرد اشاره کرد و گفت: پروژه خانه کوهنورد این شهرستان سال ۸۶ آغاز به کارکرده است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان بابیان اینکه شرکت بسترسازان افلاک پیمانکار این پروژه بوده است، ادامه داد: زیربنای این پروژه ۴۵۰ مترمربع بوده و از محل اعتبارات استانی در شهریورماه سال جاری تکمیل و در هفته دولت به افتتاح رسید.

* پروژه سالن باستانی(زورخانه) بروجرد مشمول ماده ۴۸ شد

فلاح نژاد سالن باستانی(زورخانه) بروجرد را دیگر پروژه شهرستان بروجرد دانست و تصریح کرد: زیربنای این پروژه ۳۲۲ مترمربع بوده و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سال ۹۱ آغاز به کارکرده است، افزود: شرکت گهر بتن زاگرس پیمانکار این پروژه بوده و مشمول ماده ۴۸ شد و تا تیرماه سال جاری از ۷۰ درصد پیشرفت برخوردار بود.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: در اوایل مردادماه کار مجدد به پیمانکار قبلی واگذار شد و هم‌اکنون عملیات اجرایی آن در مراحل پایانی است و پروژه تا دهه فجر به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

* تهیه نقشه برای پروژه‌ای ورزشی بعد از اجرای اسکلت

فلاح نژاد به پروژه سالن سقف کوتاه(شمشیربازی) بروجرد اشاره کرد و یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد از سال ۹۱ شروع‌شده است.

وی بابیان اینکه شرکت گهر بتن زاگرس پیمانکار قبلی این پروژه است، عنوان کرد: هم‌اکنون شرکت بسترسازان افلاک پیمانکار این پروژه است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: پیمانکار قبلی سال ۹۲ مشمول ماده ۴۸ شد و در تیرماه سال جاری در حد اعتبار موجود با پیمانکار فعلی قرارداد منعقدشده و عملیات تکمیل اسکلت آغاز شد.

فلاح نژاد تصریح کرد: ازآنجایی‌که هیچ‌گونه نقشه‌ای برای پروژه در دست نیست و تصمیم بر این گرفته‌شده که این سازه در دوطبقه اجرا شود، لذا با شرکت مشاور برای تهیه نقشه سازه، معماری، تأسیسات برقی و مکانیکی قرارداد منعقدشده و در حال تهیه نقشه‌هاست، در حال حاضر نیز اسکلت سالن به‌طور کامل اجراشده است و پس از تائیدیه تست جوشکار تحویل موقت خواهد شد.

* اجری کند پروژه‌ای ورزشی به دلیل ضعف پیمانکار

وی به پروژه چمن مصنوعی بروجرد اشاره کرد و افزود: این پروژه با ۱۰ هزار و ۴۰۰ مترمربع زیربنا ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه شرکت صبا ساختمان دو رود پیمانکار این پروژه است، خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی تأمین‌شده و عملیات اجرایی آن از سال ۹۳ آغازشده است.

فلاح نژاد یادآور شد: به دلیل ضعف پیمانکار در اجرای کار، پیشرفت فیزیکی کار با سرعت کندی پیش رفت و در پایان تیرماه سال جاری خاک‌برداری، زهکشی، اجرای شناژ و شن‌ریزی انجام‌شده بود.

وی عنوان کرد: ادامه عملیات شامل اجرای دستک‌ها و زیرسازی پیست دور زمین اجرا شد و با توجه به اینکه کارکرد پیمانکار به سقف قرارداد رسید کار تحویل موقت شد.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان بابیان اینکه تکمیل زیرسازی، اجرای روشنایی و نصب چمن مصنوعی برای تکمیل پروژه باقی‌مانده است، ادامه داد: مذاکراتی انجام‌شده تا درصورتی‌که شرایط مهیا شد ادامه کار به‌صورت ترک تشریفات به پیمانکار واگذار شود و با عنایت به اینکه عملیات باقیمانده ازلحاظ زمانی در مدت کمتر از دو ماه انجام خواهد شد.

فلاح نژاد تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود این پروژه نیز تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

* چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی دورود دهه فجر افتتاح می‌شود

وی به پروژه‌های شهرستان دورود اشاره کرد و افزود: پروژه چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی دورود با زیربنای هزار و ۵۶ مترمربع سال گذشته شروع به کارکرد.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان بابیان اینکه شرکت دژ فرازان زاگرس پیمانکار اسبق این پروژه و سپس به شرکت آسیا چمن واگذار شد، خاطرنشان کرد: شهریورماه سال جاری طی مذاکره با شرکت نصاب چمن، کار نصب چمن مصنوعی آغاز شد و علاوه بر آن سیستم روشنایی نیز برای اولین بار در زمین‌های چمن مصنوعی اجرا شد.

فلاح نژاد یادآور شد: این پروژه به‌طور کامل به اتمام رسیده و در دهه فجر به‌طور رسمی افتتاح خواهد شد.

* تعطیلی پروژه سالن سقف کوتاه گوشه پل دورود به دلیل طلب پیمانکار

وی به پروژه سالن سقف کوتاه گوشه پل دورود اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه با زیربنای ۴۰۰ مترمربع دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۱ آغازشده است، ادامه داد: شرکت طلایه‌داران خرم گهر پیمانکار اولیه و شرکت بهار ابنیه گستر پیمانکار فعلی این پروژه است.

فلاح نژاد بابیان اینکه این پروژه تیرماه سال گذشته طی مناقصه عمومی به پیمانکار واگذار شد، تصریح کرد: تا پایان تیرماه سال جاری اسکلت سالن به‌طور کامل اجراشده و شهریورماه سال جاری سقف ساندویچ پانل اجرا شد.

وی افزود: این پروژه در حال حاضر به دلیل طلب پیمانکار تعطیل است.

* پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه چمن مصنوعی برزان دورود

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان به پروژه چمن مصنوعی برزان دورود اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه با زیربنای هزار و ۵۶ مترمربع پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد داشته است.

فلاح نژاد بابیان اینکه شرکت بسترسازان افلاک پیمانکار این پروژه است، یادآور شد: این پروژه در خردادماه سال جاری طی مناقصه محدود به پیمانکار واگذارشده و اعتبار آن از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ استانی تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان تیرماه سال جاری زهکشی و شناژ این پروژه اجراشده است، عنوان کرد: مابقی عملیات اجرایی که شامل اجرای دستک‌ها است تا پایان مردادماه به اتمام رسید و کار تحویل موقت شد.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: مبلغ پیمان این پروژه در حد اعتبار بوده و به همین دلیل مابقی عملیات زیرسازی شامل شن‌ریزی و اجرای فنس به آینده موکول شد.

* تأمین اعتبار پروژه چمن مصنوعی کاغه دورود

فلاح نژاد به پروژه چمن مصنوعی کاغه دورود اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه با زیربنای هزار و ۵۶ مترمربع ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بابیان اینکه شرکت دژ فرازان زاگرس پیمانکار این پروژه است، افزود: این پروژه در خردادماه سال جاری طی مناقصه محدود به پیمانکار واگذارشده و اعتبار آن از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ استانی تأمین می‌شود.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه تا پایان تیرماه سال جاری زهکشی و شناژ این پروژه اجراشده است، خاطرنشان کرد: مابقی عملیات اجرایی که شامل اجرای دستک‌ها و شن‌ریزی است تا پایان مردادماه به اتمام رسید و کار تحویل موقت شد.

فلاح نژاد تصریح کرد: مبلغ پیمان پروژه در حد اعتبار بوده و به همین دلیل مابقی عملیات زیرسازی شامل اجرای فنس به آینده موکول شد.

* تحویل موقت پروژه چمن مصنوعی پهلوان کل دورود طی مردادماه

وی پروژه چمن مصنوعی پهلوان کل دورود را دیگر پروژه ورزشی شهرستان دورود دانست و عنوان کرد: این پروژه با هزار و ۵۶ مترمربع زیربنا ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان بابیان اینکه شرکت دژ فرازان زاگرس پیمانکار این پروژه است، ادامه داد: این پروژه در خردادماه سال جاری طی مناقصه محدود به پیمانکار واگذار شد و اعتبارات آن از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ استانی تأمین می‌شود.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه تا پایان تیرماه سال جاری زهکشی و شناژ پروژه اجرا شد، تصریح کرد: مابقی عملیات اجرایی شامل اجرای دستک‌ها و شن‌ریزی تا پایان مردادماه به اتمام رسید و کار تحویل موقت شد.

وی افزود: مبلغ پیمان در حد اعتبار بوده و به دلیل مابقی عملیات زیرسازی شامل اجرای فنس است به آینده موکول شد.

* نجات یک پروژه ورزشی از بلاتکلیفی

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان به پروژه‌های ورزشی شهرستان الیگودرز اشاره کرد و بیان داشت: چمن مصنوعی مجموعه ارسلان گودرزی با زیربنای پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فلاح نژاد بابیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه سال گذشته آغازشده است، یادآور شد: شرکت آباد راهان خراسان رضوی پیمانکار قبلی این پروژه و شرکت آسان عمران تمندر پیمانکار فعلی این پروژه است.

وی عنوان کرد: پروژه در تیرماه سال جاری طی مناقصه عمومی به پیمانکار واگذار شد و در همان ابتدای کار به دلیل کارشناسی نشدن پروژه زمین چمن مصنوعی در مکان نامناسبی جانمایی شد و به دلیل بلاتکلیفی تا چند ماه کار وارد مرحله اجرایی نشد؛ ازآن‌پس نیز به دلیل ضعف پیمانکار پیشرفت فیزیکی پروژه با سرعت کندی پیش رفت تا اینکه بحث تخریب سالن وزنه‌برداری مطرح شد.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان بابیان اینکه روند بلاتکلیفی پروژه با طرح تخریب ساختمان وزنه‌برداری ادامه یافت، ادامه داد: در آبان ماه کار به پیمانکار جدید واگذار شد و طی استعلام از اداره کل راه و شهرسازی برای تخریب سالن وزنه‌برداری و مخالفت آن با این کار، پروژه از بلاتکلیفی خارج و هم‌اکنون پیمانکار در حال نصب فنس است.

 *افتتاح پروژه سالن باستانی(زورخانه) الیگودرز طی دو ماه آینده

فلاح نژاد به پروژه سالن باستانی(زورخانه) الیگودرز اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه با زیربنای ۳۲۲ مترمربع ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بابیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه سال ۹۱ آغازشده است، افزود: از ابتدا شرکت کیان نوتاش ساز پیمانکار این پروژه است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان بابیان اینکه این پروژه در سال ۹۲ مشمول ماده ۴۸ شده و تیرماه سال گذشته طی مناقصه عمومی مجدد همان شرکت قبلی واگذارشده است، خاطرنشان کرد: تا پایان تیرماه سال جاری اجرای سقف، اجرای سنگ نما، سیستم گرمایش از کف و... انجام اجراشده بود اما پروژه به دلیل طلب پیمانکار با سرعت کندی پیش می‌رود و در حال حاضر فعال است.

فلاح نژاد یادآور شد: تاکنون سنگ‌کاری داخل سالن، کاشی و سرامیک، درب و پنجره‌ها، اجرای گنبد و بخشی از تأسیسات برقی و مکانیکی این پروژه انجام‌شده است.

وی افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای پروژه پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی طی دو ماه آینده به اتمام رسیده و برای دهه فجر افتتاح شود.

 *پروژه سکوی تماشاگران الیگودرز مهرماه سال آینده افتتاح می‌شود

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان به پروژه سکوی تماشاگران الیگودرز اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا دارد.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه شرکت افلاک سازان فردا پیمانکار این پروژه است، خاطرنشان کرد: این پروژه در تیرماه سال جاری طی مناقصه عمومی در حد تخصیص و فقط برای اجرای فونداسیون به پیمانکار واگذارشده و اعتبار آن از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود.

فلاح نژاد بابیان اینکه تا پایان تیرماه عملیات تخریب سکوی قدیم و خاک‌برداری این پروژه انجام شد، یادآور شد: علی‌رغم سیل مردادماه سال جاری در الیگودرز که باعث شد عملیات اجرایی حدود یک ماه متوقف شود، کار با سرعت نسبتاً مناسبی پیش رفته و تا پایان مهرماه به اتمام رسید.

* پیشرفت ۳۵ درصدی سالن چندمنظوره ازنا

وی به پروژه‌های شهرستان ازنا اشاره کرد و گفت: پروژه سالن چندمنظوره گلی جرد این شهرستان با زیربنای هزار و ۴۰۰ مترمربع ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان بابیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه سال ۹۱ آغازشده است، ادامه داد: شرکت سازه‌گستر افراسیاب پیمانکار قبلی این پروژه بوده و اکنون شرکت نورد صنعت خرم پیمانکار پروژه است.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه این پروژه در تیرماه سال گذشته طی مناقصه عمومی به پیمانکار واگذارشده است، تصریح کرد: تا پایان تیرماه سال جاری فونداسیون و اسکلت سوله و مردادماه سال جاری اسکلت قسمت اداری اجرا شد و هم‌اکنون نیز سقف ساندویچ پانل پیش‌خرید شده و به‌زودی سقف سالن و دیوارچینی انجام خواهد شد.

* نجات استخری شنای پلدختر از غرق شدن

وی به پروژه‌های شهرستان پلدختر اشاره کرد و افزود: پروژه استخر شنای شهرستان پلدختر با هزار و ۶۵۰ مترمربع زیربنا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه سال ۸۸ آغازشده است، خاطرنشان کرد: شرکت درنا خرم پیمانکار قبلی پروژه و اکنون شرکت ایروانا سازه آریا پیمانکار پروژه است.

فلاح نژاد یادآور شد: پروژه پس از کش‌وقوس‌های فراوان به‌صورت ترک تشریفات به پیمانکار جدید واگذار شد و با تغییر سازه فضا کار به سوله و اجرای آن و همچنین آجرچینی قسمت اداری تا پایان تیرماه ادامه یافت.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون بتن‌ریزی کاسه استخر به همراه کانال آدم‌رو، اجرای کاسه استخر کودکان، اجرای دیوار سوله به همراه قسمت زیادی از سنگ نما، جابه‌جایی موتورخانه از طبقه همکف اداری به ضلع شماله سوله به اتمام رسیده است.

* بلاتکلیفی پروژه سالن چندمنظوره هلوش پلدختر

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان به پروژه سالن چندمنظوره هلوش شهرستان پلدختر اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه هزار و ۴۰۰ مترمربع داشته و شرکت نورد صنعت خرم پیمانکار این پروژه است.

فلاح نژاد بابیان اینکه این پروژه سال ۹۱ آغازشده است، تصریح کرد: بخش اعظم عملیات اجرایی تا پایان اسفند سال گذشته انجام‌شده ولی پروژه به‌صورت بلاتکلیف مانده است.

وی افزود: برای افتتاح پروژه در هفته دولت سال جاری تمامی نواقص موجود برطرف و سالن نیز افتتاح شد ضمن اینکه مشکل انشعابات سالن هنوز حل‌نشده است.

* مشکل نصب انشعاب برای پروژه زورخانه کوهدشت

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان به پروژه‌های ورزشی شهرستان کوهدشت اشاره کرد و بیان داشت: عملیات اجرایی پروژه سالن باستانی(زورخانه) کوهدشت ۳۲۲ مترمربع داشته و سال ۹۱ آغازشده است.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه پروژه طی مناقصه عمومی در تیرماه سال ۹۲ به پیمانکار واگذار شد، خاطرنشان کرد:

تا پایان تیرماه سال جاری حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و برای افتتاح این پروژه در هفته دولت نواقص و کمبودهای سالن برطرف شد و پروژه افتتاح شد.

وی عنوان کرد: مشکل انشعابات هنوز حل‌نشده که مقرر شد این مشکلات از طریق خود پیمانکار به‌طور کامل برطرف و اجرا شود.

* رد شدن پروژه‌ای ورزشی در شورای فنی استان

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان به پروژه سکوی تماشاگران کوهدشت اشاره کرد و ادامه داد: زیربنای این پروژه هزار و ۶۰۰ مترمربع بوده و اعتبار آن از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود.

فلاح نژاد بابیان اینکه شرکت جاوید سازان خاید الو پیمانکار قبلی و شرکت برج‌سازان شاخص پیمانکار فعلی پروژه است، تصریح کرد: این پروژه طی مناقصه عمومی در بهمن سال گذشته به پیمانکار واگذار شد و تا پایان تیرماه فقط پارت اول(حدود یک‌چهارم) دال در تراز +۲.۷ اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه تا اواسط آبان ماسال جاری سه پارت دیگر دال در تراز +۲.۷ اجرا شد، افزود: به دلیل اینکه نقشه مقاوم‌سازی قبل از آن از طرف شورای فنی رد شده بود لذا به‌اجبار مجدد نقشه برای بازنگری کلی در طراحی به شرکت مشاور واگذار شد.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: نقشه جدید مقاوم‌سازی ظرف چند روز آینده پس از طرح در جلسه شورای فنی و تصویب نهایی برای اجرا به پیمانکار ابلاغ می‌شود.

* پیشرفت ۱۰ درصدی پروژه چمن مصنوعی رومشکان

فلاح نژاد به پروژه زمین چمن مصنوعی شهرستان رومشکان اشاره کرد ادامه داد: این پروژه با هفت هزار مترمربع زیربنا تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه طی مناقصه محدود در تیرماه سال جاری به پیمانکار واگذار شد، افزود:اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود و عملیات اجرایی آن به‌طور عملی از مردادماه سال جاری آغاز شد که شامل خاک‌برداری، سنگ‌کاری و خاک‌ریزی است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: سرعت اجرای کار در این پروژه کند بوده و با توجه به مبلغ پیمان که حدود ۱۲۰ میلیون تومان است به‌محض پر شدن مبلغ پیمان، ادامه کار به پیمانکاری با توان اجرایی قوی‌تر واگذار خواهد شد.

* استخر شنای دوره چگنی در مرحله خاک‌برداری

فلاح نژاد به پروژه استخر شنای شهرستان دوره چگنی اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه با هزار و ۶۰۰ مترمربع پنج درصد فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اینکه شرکت طرح یافته پارس پیمانکار این پروژه است، عنوان کرد: پروژه طی مناقصه محدود در تیرماه سال جاری به پیمانکار واگذار شد و تا پایان تیرماه به دلیل بحث جابه‌جایی زمین تا کار خاصی به لحاظ اجرایی صورت نگرفت.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان بابیان اینکه اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود، ادامه داد: عملیات اجرایی آن به‌طور عملی از مردادماه سال جاری آغازشده که با توجه به زمین سنگی موجود عملیات خاک‌برداری آغاز شد و فضای موردنیاز اجرای استخر خاک‌برداری شده است ضمن اینکه کل مبلغ قرارداد نیز صرف هزینه خاک‌برداری شده است.

* خلع ید پیمانکار پروژه سالن باستانی نورآباد

فلاح نژاد به پروژه سالن باستانی(زورخانه) نورآباد اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه با ۳۲۲ مترمربع زیربنا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بابیان اینکه شرکت کیان نوتاش ساز پیمانکار قبلی این پروژه بوده است، افزود: در تیرماه سال جاری پروژه پس از یک سال بلاتکلیفی مشمول ماده ۴۶ شد و پیمانکار خلع شد.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به وضعیت فعلی پروژه خاطرنشان کرد: با توجه به رایزنی صورت گرفته با پیمانکار مقرر شد با اعمال ماده ۴۸ موافقت شود مشروط بر اینکه پیمانکار تا اوایل بهمن‌ماه سال جاری پروژه را به‌طور کامل تحویل دهد.

* خلع ید پیمانکار پروژه سکوی تماشاگران نورآباد

فلاح نژاد به پروژه سکوی تماشاگران نورآباد اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه با سه هزار و ۳۸۳ مترمربع زیربنا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بابیان اینکه شرکت سدید عمران ماداکتو پیمانکار قبلی این پروژه بوده است، عنوان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی تأمین‌شده و عملیات اجرایی آن از سال ۸۲ آغازشده است.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه تیرماه سال جاری پروژه پس از چند ماه بلاتکلیفی مشمول ماده ۴۶ شده و پیمانکار خلع شد، ادامه داد: پس از صورت‌برداری از کار پیمانکار قبلی ادامه کار به پیمانکار جدید واگذار خواهد شد.

فلاح نژاد به پروژه سکوی تماشاگران مجموعه شهید ارکیا شهر الشتر اشاره کرد و افزود: طراحی نقشه این پروژه به شرکت مشاور واگذارشده و پس از اتمام طراحی، عملیات اجرایی در حد اعتبار انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار شنبه 28 آذر 1394 ، کد مطلب : 3003245 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین