پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۵۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سال آینده ۱۰۰ نفر برای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی استان از بین دانش آموختگان مقطع دکتری استخدام می شوند.

شعار سال: دکتر امین رضا کمالیان ظهر روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از این سهمیه اختصاص یافته سهم واحد زاهدان ۳۵ نفر است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار دانشجو در واحد زاهدان در رشته‌های متعدد و مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی و دکتری در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی نخستین کلینیک شبانه روزی دانشگاه آزاد در خیابان دانشگاه زاهدان در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: هدف از افتتاح این کلینیک، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در مراکز پر جمعیت است.

*رسیدن به مطالبات رهبری مهمترین هدف مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی است

وی گفت: رسیدن به مطالبات رهبری از مهمترین اهداف ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌ها و فعالیت‌های این مجموعه عظیم دانشگاهی است.

این مسئول، کارآفرین بودن، تجاری سازی علم و ثروت‌آفرین بودن را از شاخص‌های دانشگاه‌ نسل سوم دانست و بیان کرد: با توجه به سیاست های مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی، در دو سال گذشته شاهد ارتقای استانداردها، رفع مشکلات دانشگاه و بهبود کیفیت آموزش و پژوهش در راستای تجاری‌سازی علم در دانشگاه آزاد اسلامی بودیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال گذشته امتیازات بالایی را در کارنامه علمی، فرهنگی و پژوهشی خود به ثبت رسانده و برگ زرینی بر تاریخ علم و فناوری کشور است، عنوان کرد: افزایش تولیدات علمی، کسب افتخارات ورزشی و افتخارآفرینی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی از جمله نتایج مثبت مدیریت دکتر میرزاده است و همین نتایج مثبت دلیل آرامش، نشاط و همدلی در این خانواده بزرگ است.

کمالیان خاطرنشان کرد: مهمترین محصول مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال گذشته، تبدیل این مجموعه عظیم دانشگاهی به دانشگاه پژوهش‌محور و کارآفرین است، با مدیریت مناسب و اجرای برنامه‌های مطلوب، فضا و متد برای آموزش دانشجویان و اعضای هیات علمی به‌گونه‌ای طراحی شده ‌است که دانشجو بعد از فارغ‌التحصیلی در مسیر کارآفرینی هدایت شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 23 آذر 1394، کد مطلب: 2999806: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین