پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳
ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار فرمانداری استان بوشهر در حال انجام است.

شعارسال : ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در سراسر کشور آغاز شد و از نخستین دقایق آغاز این ثبت‌نام شاهد حضور کاندیداها در فرمانداری‌ها برای ثبت‌نام هستیم.

استان بوشهر دارای چهار حوزه انتخابیه است که شامل حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، حوزه دشتی و تنگستان، حوزه دشتستان و حوزه کنگان، جم، دیر و عسلویه است.

ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر در فرمانداری‌های بوشهر، کنگان، دشتی و دشتستان انجام می‌شود.

در دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی نژاد نماینده کنونی مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از اولین افرادی بود که در فرمانداری دشتستان حاضر شد و برای انتخابات ثبت‌نام کرد.

همچنین علی احمدزاده مدیر سابق پژوهش منطقه ویژه پارس در شهرستان دشتستان ثبت‌نام کرد.

در حوزه جنوب استان بوشهر نیز حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده کنونی جنوب استان در مجلس با حضور در فرمانداری کنگان، برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرد.

مجید حسینی کنگانی از دیگر ثبت‌نام‌کنندگان حوزه جنوب استان بود که با حضور در فرمانداری کنگان ثبت‌نام کرد. وی مشاور سابق استاندار بوشهر و همچنین از مدیران سابق باشگاه شاهین بوشهر است.

در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، مبین کرباسی از اولین نفراتی بوده که در اولین ساعات شروع ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم شورای اسلامی در فرمانداری بوشهر حضور یافت و ثبت نام کرد.

عباس برزگرزاده و حجت الاسلام عبدالحمید خدری نیزبا حضور در فرمانداری بوشهر برای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم ثبت‌نام کردند.

محمد باقر سعادت نیز با حضور در فرمانداری دشتستان برای حضور در انتخابات حوزه انتخابیه دشتستان ثبت‌نام کرد. وی مشاور سابق استاندار بوشهر است.

در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان نیز احسان شکوه و صمد سلامی با حضور در فرمانداری دشتی، ثبت‌نام خود را انجام دادند.

قاسم ابراهیمی و مال‌لله محمدی نیز با حضور در فرمانداری کنگان برای حضور در انتخابات حوزه جنوب استان بوشهر ثبت‌نام کردند.

خلیل عبداللهی و رامین غلامعلی‌شاه با حضور در فرمانداری بوشهر برای کاندیداتوری مجلس دهم نام نویسی کردند.

* ثبت‌نام۱۴ نفر در چهار حوزه

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ثبت‌نام از نامزدهای حضور در انتخابات در استان بوشهر از صبح امروز آغاز شده است و تاکنون ۱۴ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

سیداسماعیل موسوی افزود: چهار نفر در حوزه انتخابیه کنگان، عسلویه، جم، پنج نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، سه‌نفر در حوزه انتخابیه دشتستان و دو نفر در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه هیچ بانویی برای انتخابات در استان بوشهر ثبت‌نام نکرده است، اضافه کرد: استان بوشهر دارای چهار حوزه انتخابیه است که ثبت‌نام در فرمانداری‌های بوشهر، دشتستان، دشتی و کنگان انجام می‌شود.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر در ارتباط با مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: در استان بوشهر تاکنون فقط یک نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار شنبه 28 آذر 1394 ، کد مطلب : 3003623 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین