پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
فرماندار شهرستان بوشهر گفت: از ۴۸ کاندیدای انتخابات در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، ۲۱ نفر زیر ۴۰ سال سن دارند.

شعار سال: حسن ابراهیمی ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان شهرستان بوشهر به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات به پایان رسیده است و هم‌اکنون بررسی صلاحیت کاندیداها در حال انجام است.

وی با اشاره به نام‌نویسی پنج نفر برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان در استان بوشهر، اضافه کرد: در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز ۴۸ نفر کاندیدا شده‌اند.

فرماندار شهرستان بوشهر به تفکیک سنی این افراد اشاره کرد و افزود: یک نفر زیر ۳۰ سال است و ۲۰ نفر نیز بین ۳۱ تا ۴۰ سال سن دارند، ۱۷ نفر بین ۴۱ تا ۵۰ سال هستند و ۱۰ نفر بین ۵۱ تا ۶۰ سال سن دارند.

وی با اشاره به اینکه هفت نفر از کاندیداها دارای مدرک دکتری و ۴۱ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند، بیان کرد: ۱۷ نفر کارمند، هفت نفر استاد دانشگاه، هفت نفر فرهنگی، شش نفر بازنشسته، دو نفر پزشک، دو نفر شغل آزاد، دو نفر وکیل، یک نفر نماینده مجلس، یک نفر مدیر، یک نفر قاضی و یک نفر مشاور است.

ابراهیمی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تامین نیازهای ستاد انتخابات شامل تجهیزات، خودرو و نیروی انسانی، ادامه داد: شاهد روحیه تعامل و همکاری خوبی در روند برگزاری انتخابات هستیم و همه نهادها و دستگاه‌ها باید این همکاری را حفظ و افزایش دهند.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید با فراهم کردن سازو کارهای لازم برای برگزاری انتخابات باید بسیج شوند، گفت: داوطلبان نیز باید تلاش کنند بدون تخریب و نفی دیگران رقابت خود را در عین رفاقت انجام دهند و همه باید در فضایی آرام دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار 10 دی 1394، کد مطلب: 3013760: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین