پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
معاون فرماندار بروجرد از ثبت نام ۹ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

شعار سال: احمد گودرزیان اظهار داشت: از صبح روز شنبه ثبت نام از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بروجرد به مانند دیگر شهر های کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در همان ساعات اولیه تعدادی از کاندیداها با حضور در محل فرمانداری اقدام به ثبت نام کردند گفت: تا آخر وقت امروز تعداد ۹ نفر اقدام به ثبت نام کرده اند.

معاون فرماندار بروجرد تصریح کرد: ۷ نفر از این داوطلبان با حضور در فرمانداری بروجرد و دو نفر دیگر در حوزه انتخابیه وزارت کشور در تهران اقدام به ثبت نام کرده اند.

گودرزیان با تاکید بر همراه داشتن تمامی مدارک برای ثبت نام از سوی داوطلبان انتخابات عنوان کرد: تا روز پنج شنبه که آخرین وقت ثبت نام بوده داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بروجرد می توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۴.۴۵ دقیقه به محل فرمانداری بروجرد مراجعه کنند.

وی با اشاره به حضور دو نماینده از حوزه بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: احتمالا تعداد ثبت نام ها به بیش از ۲۰ کاندیدا خواهد رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 28 آذر 1394، کد مطلب: 3004076: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین