پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
رئیس دانشکده پرستاری و مامائی بجنورد گفت: شهرداری بجنورد بدون اخطار رسمی و مجوز، دیوار دانشکده پرستاری و مامایی این شهرستان را تخریب کرد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی خراسان شمالی محبوبه طباطبائی چهر اظهار کرد: احداث دیوار دانشکده پرستاری و مامایی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی بود.
وی افزود: هماهنگی های لازم و صورتجلسه تحویل زمین از اداره راه و شهرسازی در تاریخ 31/1/94 و همچنین مکاتبات لازم با شهرداری منطقه 2 و کسب مجوز پروانه دیوارکشی از طرف شهرداری در تاریخ 28/6/94 و اصل قانون کار انجام شد و قرارداد پیمانکاری به منظور دیوارکشی توسط دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گرفت.
طباطبائی چهر گفت: متاسفانه طی اختلاف هایی که بین شهرداری و مسکن و شهرسازی در قبال مشکل در ضلع غربی دانشکده وجود داشت، شهرداری از احداث آن دیوار در این ضلع ممانعت کرد و به طور مجدد مکاتبات با مسکن و شهرسازی انجام گرفت.
وی افزود: ما طبق مجوز خود شهرداری و بطور قانونی دیوارکشی را انجام دادیم اما متاسفانه شهرداری بدون هیچ اخطار و مجوزی دیوار را تخریب و قطعه ای از زمین را مطالبه کرد.
وی ادامه داد: از تاریخ ذکر شده علیرغم اینکه چندین بار به اجرای پروژه دیوارکشی و خاکبرداری اقدام گردید اما به طور مرتب با ممانعت شهرداری مواجه شدیم و متاسفانه روز گذشته بدون اخطار قبلی و مجوز ،شهرداری بجنورد به تخریب دیوار اقدام کرد.
دسترسی به مسئولان شهرداری بجنورد در زمینه علت این موضوع امکانپذیر نشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار 3 خرداد 96، کد مطلب: 82543222: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین