پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۱۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امام خمینی (ره) الگوی بی‌بدیلی از اسلام حقیقی و به‌عنوان یک شاخص تمام‌عیار در عصر کنونی بود.

شعار سال: حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری بابیان اینکه امام خمینی (ره) نمونه بی‌بدیل در طول تاریخ بود اظهار کرد: پس از انبیاء الهی و امامان معصوم همانند امام راحل را نداشته‌ایم که بتواند باایمان و بصیرت خاص معجزه‌ای در قرن و جامعه ایجاد کند.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: صحبت از ویژگی‌های امام راحل سخت است چراکه ایشان اسلام را به‌تمام‌معنا فهمید و به آن نیز عمل کرد.

وی تصریح کرد: قبل انقلاب کسی تصور نمی‌کرد امام خمینی (ره) بتواند با دست‌خالی اسلام را دوباره زنده کند چراکه ظالمان در تمام تاروپود کشور رسوخ کرده بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: اما امام بزرگوار با توجه به آموزه‌های دینی، ناجی ملت ایران از ظلم ظالمان بود.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: قبل انقلاب از دین خبری نبود، تمام ایران را بهایی‌ها بر عهده داشتند اما امام خمینی (ره) با بصیرت و مدیریت خود اسلام را مجدد زنده کرد.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) نه‌تنها مذهب شیعه بلکه اسلام و دیانت را در تمام دنیا زنده کرد.

این مسئول اظهار کرد: قبل از انقلاب مردم ایران ناامید و فکر نمی‌کردند بتوانند با ظالمان، استکبار و قدرتی که تمام جهان را زیر سیطره خودش گرفته مبارزه کنند اما امام راحل باشخصیتی که داشت، روح مبارزه با ظلم و مظلوم را در دل تمام مستضعفین بیدار کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امام خمینی (ره) علاوه بر دین، اعتقاد به خدا، ایران و مسلمانان به تمام مؤمنان عالم، حتی مسیحیان و یهودی‌ها آبرو بخشید.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: بعد از انقلاب عالمان مسیحی و یهودی توانستند سربلند کنند و از دین و دیانت خود سخن بگویند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) یک شاخص و یک الگوی بی‌بدیلی است که شاید دست یافتن به آن امکان‌پذیر نباشد اما بعد ایشان علاوه بر معجزه انقلاب، معجزه دیگری رخ داد که کسی تصورش را نمی‌کرد و آن‌هم شاگرد صالحی بود که جای امام راحل حضور پیدا کرد.

این مسئول اظهار کرد: به‌طورقطع نحوه مدیریت و مسائل مربوط به جامعه در عصر حاضر توسط مقام معظم رهبری کمتر از امام خمینی (ره) نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: تمام افرادی که در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فعالیت دارند می‌دانند که در این دوران بیست‌وهشت‌ساله رهبری حضرت خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، رهبری جامعه به‌مراتب با فتنه‌ها و مشکلات بیشتری از زمان امام راحل مواجه بوده است.

حجت‌الاسلام سالاری بیان کرد: امام خمینی (ره) در دوران خود به‌عنوان رهبری موردقبول تمام آحاد، علما، اشخاص و سیاست‌مداران شناخته‌شده بود و ایشان فقط با مشکلات و دشمنان پیش روی کشور مواجه بود.

وی افزود: اما مقام معظم رهبری وقتی به صحنه آمد مدعیان بسیاری قصد کارشکنی داشتند و فتنه‌های عظیمی در طول این دوران ۲۸ سال ایجاد شد که ایشان با درایت و مدیریت مثال‌زدنی که برخاسته از تقوا و ایمان است توانسته مدیریت کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار ۱۴ خرداد 1396، کد مطلب:3995964 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین